Kringloopwinkel o.i.d. gezocht (omg. Pilsen)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Het verschil met een bazaar zou kunnen zijn dat de gevraagde instellingen vanuit een min of meer niet-commerciële ideologische achtergrond zijn.
Een bazaar is gewoon een Malle Pietje die ervan leven wil.
 

Vodnik

† In Memoriam
Veel "bazaar's" in de grotere steden in Tsjechië zijn 7 dagen 24 uur open, met name voor de inkoop van horloge's notebooks, smartphone's . . . . . raad maar waar dat spul vandaan komt.

Ik ben ook al is op zoek geweest waar ik meubelen / huisraad (van goede kwaliteit) kon inleveren, nooit gevonden!
 
Als je een lijst per PM stuurt kan ik bij kerkelijke contacten informeren of er belangstelling is. Ik denk dat er onderling mogelijkheden voor afhalen misschien gevonden kunnen worden.
 
Kwestie van de juiste weg rechts nemen.

Nee, klopt dat klinkt wat raar, laat ik het even uitleggen, daar ligt een winkel die van een soort keten zoals bedoeld uitmaakt. Net als met AH hier, weet je er een, struikel je ook wel over een tweede.
 
Wie weet waar wij in de buurt van Pilsen een Kringloop, Emmaeus oid kunnen vinden, waar men meubels kan brengen. (of nog liever: op laten halen).
je kunt Martin Kaiser in Praag bellen, stuur hem foto's van wat je hebt, is het voor hem handel komt hij dat halen en betaald altijd cash, een van de weinigen, tel. 603444879 of zijn maat 720372619. gelik.
 

kuurgast

Donateur
Věci, které vzít nemůžeme:
ledničky, televize, počítače a jinou elektroniku, matrace, koberce – z ekologických důvodů.
nábytek, jízdní kola a dětské kočárky - ty se transportem znehodnotí.

Dus geen meubelen en koelkasten etc, wel kleding, beddengoed, onbeschadigd servies en glaswerk.
Kleding inzameling containers in diverse plaatsen, zie overzicht hier.
 
Bovenaan