Kort verhaal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,
Ik ben al een tijdje een indringer op dit forum, ik bedoel dat ik eigenlijk alleen maar lees maar nooit eens iets schrijf.
Mijn kort verhaal: Ik kom al in Tsjechie sinds 1993, toevallig eigenlijk via een plaatselijke advertentie, op skivakantie, want sneeuw verzekerd en goedkoop. Wat ook zo bleek. Prachtige vakantie gehad, priveles ski in de tuin van een aardige man, des avonds lekker en goedkoop eten in het meest chique restaurant en gastvrouw Olga die haar opperste best deed om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. We zijn een aantal keren terug gegaan naar diezelfde plaats. Met andere vrienden, maar steeds weer diezelfde gastvrijheid. Mijn persoonlijke situatie veranderde (en ik heb het land in die tijd ook zien veranderen), maar de drang om naar Tsjechie te gaan op vakantie bleef. Dus de nieuwe vriend had geen keuze, Tsjechie was het land van bestemming.
Ik ben verliefd geworden op het land en ondertussen ook op een inwoner die ik eigenlijk ik thuis heb leren kennen (ik heb nl. Bed & Breakfast). Ondertussen kennen we mekaar al meer dan 2 jaar,en hebben we ook een zoontje Ben. Ondanks de halve liters die hij soms zwelgt en de nasty Bozkov dat hij 'super' vindt. (Bedoel dit niet negatief, heeft geen probleem om niet te zwelgen), :slik::lekker: denk ik dat we match perfectly! grtjs Toontje
 
Bovenaan