Kleinschalige campings

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hi Miranda,

Welkom op dit forum.

Je klinkt een beetje wanhopig, maar het duurt nog lang voordat het zomervakantie is.

Deze camping is rustig, klein en er is water bij. Wij zijn er geweest in 2008. Is ondertussen wel naar een andere eigenaar overgegaan dus hoe het er nu precies aan toe gaat daar weet ik niet, maar in 2008 was het er geweldig!!!
http://www.vejsplachycamp.cz/
 

Pelhřimov

Donateur
campingzoeksite

Hallo Miranda,

Op o.a. deze website kan je uitgebreid naar campings (en pensions) zoeken.
Het zoek-gedeelte is ook in het Nederlands.
Als je een camping gevonden hebt en je klikt op "memories" zie je ook wat toeristische info in de buurt van de camping, dus je kunt ook zien wat er in de omgeving te doen is.

Alvast veel voorpret
Jeanne
 
Keuze genoeg hoor Miranda. Wij hebben zelf altijd op deze camping in het Boheems Paradijs gestaan. Een gezellige kleine camping in een schitterende omgeving, met zwembad (je) en een kantine waar het ook met slecht weer goed vertoeven is.
 
Hallo Miranda, zoek eens op de naam autokemp betlem in het plaatsje Tepla.
Dit is een camping aan een meer en nog een echte cz camping met een kampvuur bij de tent. de camping ligt ong 8 km onder karlovy Vary.
succes
 
wij hebben 3 jaar geleden een geweldige vakantie gehad op camping Cabrov;
camping cabrov
ligt direct aan het riviertje de Lužnice. een tsjechische camping, waar ook nedelanders staan. eigenaar is tsjech, maar spreekt ook redelijk nederlands. altijd prettig ;)
's avond wordt het kampvuur opgestookt en onder het genot van een pintje heerlijk genieten.
 

Tabe

† In Memoriam
Wij hebben goede ervaring met Novy Rybnik in Nepomuk en Hnacov bij Planice. Maar die ervaring waren wel van het begin van de jaren 90 van de vorige eeuw. Leuke tijd gehad, en een reden om in Tsjechie een huisje aan te schaffen.
 
Nou hier ben ik dan eindelijk..... had niet verwacht dat er zoveel reacties zouden komen! Heb al wel op wat campingsites gekeken maar zie bijna door de bomen het bos niet meer! Ik moet er ook even echt de tijd voor nemen om alle links van jullie te bekijken!
En ik heb ook niet iedere dag de tijd om bij jullie op het forum te kijken druk met 2 kids,werk,huis etc.... en ik ben NOG niet zo'n tsjechie fan als jullie! Ik wil wel iedereen bedanken die een suggestie heeft gegeven voor een camping!!!!!:top:
Groetjes miranda
 
Ja, daar heeft Feertje gelijk in, het zou leuk zijn als je nog even laat weten welke camping het geworden is en achteraf wat je er zelf van vond. Ik hoop dat je net zo'n Tsjechië-fan wordt als menigeen hier op het forum, want dan was je vakantie :top:!
 
Hallo Miranda

Mischien heb ik een leuk ideetje voor je, wij komen al zo'n 20 jaar in Tjechie en gaan vaak naar verschillende campings. Zo vonden we vorig jaar een camping in Trebon (Trebonsky Rai was de naam van die camping) een niet al te grote camping maar wel gelijk aan een meer ,aan de andere kant van het meer was ook nog een camping.Je kan vanuit de camping langs het meer naar het plaatsje lopen wat erg gezellig is.De prijs valt ook reuze mee en je kan korting krijgen met een acsi kaart. Verder heb ik nog een kleine camping voor je met wel een zwembad maar meren op afstand.Maar de camping is echt waar reuze gezellig , met Nederlandse eigenaren . Het ligt in een dalletje en heet Na kopci en ligt vlakbij Vir, zoek maar eens op. Sucses , hoop je een beetje geholpen te hebben;)
 
Wij hebben vorig jaar op camping Bozanov gestaan een kleine gemoedelijke camping waar je eventueel ook een vakantie huis kan huren De naam van de camping is ook tevens de naam van hun site.En 2 jaar terug zijn we bij toms camping geweest in Marsov u Upice is ook een kleine camping met zwembad en een camping waar je ook kan ontbijten en s avonds heerlijk kunt eten Tom is een goede kok.Nou succes op jullie t:top:ocht
 
Bovenaan