Kentekenplaat met een eigen tekst

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

432009_373956705953329_100000170086677_1713272_67477719_n.jpg


:wow:
 
Dat lijkt me erg leuk en ik denk dat we dat ook nog wel gaan doen, want de auto is straks toch wel aan vervanging toe. Het is alleen een beetje jammer dat je niet meer kunt zien uit welke provincie iemand komt.
 

Vodnik

† In Memoriam
Ik vraag me af of de "kenteken op wens" nog wel door gaat naar het debacle van afgelopen maandag.
Er zou afgelopen maandag (9-7) een nieuw kenteken registratie systeem in gebruik genomen worden. Bij de eerste invoer ging het al mis en nog diezelfde dag hebben de magistraten waar kentekens ingevoerd worden gevraagd om het oude systeem direct weer in gebruikte nemen.
Uit "wel ingelichte kringen" hoorde ik dat het nieuwe systeem door tweehonderd invoeren/gebruikers getest zou zijn. Iemand die in automatisering werkt weet dit dit wel erg slordig is!

Overigens meen ik me te herinneren dat de maximale lengte van het kenteken 9 tekens mag zijn dus papillon01 zal niet lukken (jan, maximaal negen auto's op je naam, 0 t.e.m 9!. Voor mij wordt het nog moeilijker, slechts één is mogelijk en ik heb er al twee en ook nog twee motorfietsen:D)
 

kuurgast

Donateur
Dennuzzzzzz waar heb je dat bedrag vandaan?
Prijs van 2 platen á 5000,-Kč = 10.000,-Kč = €370.03.
De door Vašek genoemde montage kosten van 800,-Kč = €29.60.
Totaal wordt dat dan €399,63.

@ Patrick op de startpagina staat een geld omreken dingetje "Actuele wisselkoers" Euro van/naar CZK(kronen) ,daar kan je bedrag intikken en dan staat eronder de andere prijs.

screenshot.31-12-2015 00.01.32.png
 
Bovenaan