Kent Tsjechië Abraham bij 50e verjaardag?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ot.gif
Jaja klaar is KEES.
 
hallo Rob,
Voor de duidelijkheid. Hij is Kees en blijft Kees.
Misschien krijgt hij de aanvulling Abraham.
Ik heb even gespiekt of jij de wijsheid van Abraham al hebt. Dit omdat je mijn foutje had opgemerkt.
Voor jou komt het ook al dichtbij zag ik. Nog meer wijsheid, dat belooft wat
Groetjes Hilde
 
hallo Frantisek,
58.gif
kees is nog lang niet klaar. Hij is nog niet klaar met Abraham. En hij is vooral nog niet klaar met al zijn toekomstplannen. De gemiddelde leeftijd stijgt en ligt nu rond de 80.
Bestaat er voor een andere leeftijdsmijlpaal wel een traditie in Tjechie?
confused.gif
 
R

rob.goverde

Guest
Och Hilde maak je geen zorgen ik zal wel nooit klaar zijn!Weet je vrouwen verzinnen iedere dag wel iets wat je moet doen
smile.gif

En of de wijsheid komt dat laat ik ook maar in het midden!
Je gezondheid is veel voornamer dat is iets wat ik de laatste maanden heb ervaren, dus laten we dat maar als voornaamste zien, en hopen dat we allemaal de 80 halen!
En veel mogen genieten van het mooie Tsjechie.
 
Laat ik nou altijd gedacht hebben dat die grote (en lekkere!!) amandelspijspoppen een typisch Fries gebruik waren! Toen mijn moeder 50 werd, had ze al tijden van te voren aangekondigd beslist géén abraham of sara te willen krijgen.... Wij trokken ons daar natuurlijk niets van aan en ze vond 'm toch heerlijk.
Levensgrote poppen in de tuin zetten wordt hier ook gedaan, meestal met een verklarend bord erbij. Het lokale 'sufferdje' (nieuwsblad) plaatst van een wat buitenissig exemplaar dan meestal ook nog een foto......
In Tsjechië zie ik ook wel eens een pop in een tuin, maar dat is dan zeker een vogelverschrikker......?
 

Pelhřimov

Donateur
Hoi Hilde,

Ik zag je vandaag weer langs komen op het forum, dus ik ben even benieuwd hoe jullie eerste reis verlopen is.
Hoe was jullie vakantie en vooral de 50e verjaardag van Kees? (Kees alsnog van Harte Gefeliciteerd
party.gif
)
En is jullie dochter nog met de bus gekomen? Dat zal zeker wel een verrassing geweest zijn.
smile.gif


Groetjes
bye.gif


Jeanne
 
hallo Jeanne,
We zijn terug en zoals velen Tjechie-verslaafd.
Onze vakantie was super. Op wat auto-perikelen na is alles goed verlopen.
Op camping Vidlak kreeg ik alle medewerking.
Het begon `s ochtends met een feestelijk ontbijt met een veldboeket in de armen van Abraham, die met de bus was meegekomen.
Via Jur en Lillian,van Camping Vidlak, had ik taart geregeld en Kees heeft alle 50 kaarsjes in een keer uitgeblazen. Voor `s avonds had ik, ook via Jur en Lillian,twee Tjechische gitaristen
yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif
yeah.gif
geregeld. Natuurlijk mocht het vuurtje niet ontbreken.
Ons feestmaal werd vervroegd naar de middag en samen met onze Campingburen hebben we heerlijk gegeten in Telc en daar gelijk nog even rondgekeken.
Kees dacht tot de laatste dag dat ik naar Brno moest naar een winkeltje dicht bij het busstation. Onze dochter was wel versleten na 19 uur in de bus. Maar het was een onvergetelijke dag.
Natuurlijk heeft Kees een prachtig fotoboek over Tjechie gekregen waar iedereen die langs kwam iets in mocht schrijven als herinnering. Een taalboekje, een boekje over Praag en West-Bohemen,Tjechische cafe-muziek en Tjechische wijn waren cadeaus. De boodschap was duidelijk. We gaan zeker weer.
Jur en Lilian en de ons omringende kampeerders hebben er alles aan gedaan om het feest te laten slagen.
smiley20.gif

En door alle Forum-informatie durfde onze dochter het aan om alleen te komen.
Allemaal bedankt!!!!
worshippy.gif
worshippy.gif
 

Pelhřimov

Donateur
Hoi Hilde,

Het is zo te lezen een zeer geslaagde vakantie geweest.
Ik had het gezicht van Kees wel eens willen zien toen jullie dochter opeens voor zijn neus stond.

groetjes

Jeanne
 
Bovenaan