Kemp Pecka

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij hebben er nooit gestaan, maar fietsten er al een paar keer langs en dan heb je er een goed zicht op. De camping ziet er mooi en verzorgd uit. Mooi zwembad en ook de nodige sportvoorzieningen. Als we nog zouden kamperen was dit zeker een camping die we zouden bezoeken. Ook de omgeving is erg mooi.
 
Goedemiddag

Wij willen in de zomer met een gezin met 3 pubers (14, 15 en 17) en 2 kleine kinderen van 2 en 4 jaar kamperen in Tsjechië, liefst bij het Reuzengebergte. Ik kwam Kemp Pecka tegen wat ons wel aansprak, ik vroeg mij af of iemand hier geweest is en of dat een positieve ervaring was, en komen er veel Nederlanders of juist niet?
En heeft iemand misschien nog een andere tip voor een leuke camping met dit gezelschap? Hoeft niet per se een NLse camping te zijn maar wel fijn als er wat Nederlanders zijn voor de pubers.
Bvd!
 
De beste camping die ik zou weten voor die pubers en waar ook echt veel te doen is voor die leeftijden is camping2000 in Januv Dul.
Geen goedkope camping, absoluut niet, maar toen die kids van ons pubers waren vonden ze dit wel top.
Is niet helemaal in het Reuzengebergte maar wel in de buurt.
 
Bovenaan