Kemp Novy Rybnik - Nepomuk

Topic in 'West Bohemen' gestart door mare, 20-06-2004.

1. Wim.
    Een schaduwrijk plaatsje kun je, denk ik, wel vergeten. De caravans staan voornamelijk op het middenveld. Verder is het nog steeds een heel goede camping.

2. Dat is dan jammer Tabe, vaak is er op een camping altijd wel een hoekje met schaduw.

Weet je/jullie een andere goede camping in de buurt van Nebelovy/Prestice/Plzen?

3. Als er geen schaduwplaatsen zijn, lijkt mij dat in mei nog niet zo'n groot probleem. Of vergis ik mij heel erg?:denk:

4. Ik denk toch Jan dat je je wel kan vergisssen, want ook in mei kan het al 25/30 graden worden, en waar gaat het nou eigenlijk om?

We hebben een kat in de caravan zitten, en als we de hele dag op trip zijn, kan het in de caravan behoorlijk warm worden, dus vandaar die schaduwplaats, anders zou het me niet zoveel uitmaken.

5. Kijk, dat is dus een hele goeie reden om in de schaduw te willen staan!!!

Wim, veel plezier van "Roosje"!!;)

6. Dank je Roosje, leuk je hier ook te ontmoeten.

7. Het is alweer een poosje geleden dat ik hier de vraag stelde, of er iemand hier een alternatief weet voor de camping Nepomuk, in ieder geval een camping met wat schaduw in de buurt van plzen, nou ja eigenlijk beneden Plzen, en in de buurt van Prestige en Nebelovy.

Dus hoop ik toch dat er iemand hier is die dat weet.

8. Pelhřimov

Pelhřimov Donateur

Wij kamperen de laatste jaren eigenlijk niet meer, dus ik kan je daarmee niet helpen.
    Maar hier een Tsj. camping-zoek-site waar je misschien wat verder mee komt (rechts-bovenin kan je de taal instellen)

9. Camping Ostende in Plzen is wel een aardige camping. De enige buiten Nepomuk die ik persoonlijk ken in dat gebied.

10. Aankomende zomer gaan wij ook open ;) maar nog geen referenties natuurlijk. Wij zitten in Vrcen, 3 km van Nepomuk af en hebben schaduwplekken.

henniekootstradekiel, Ad Verschoor en Pelhřimov vinden dit leuk/interessant.
  11. Steffie, waar kan ik de site van jullie camping vinden?

12. Ad Verschoor

Ad Verschoor Donateur

Kubeltje, steffie is al lang niet op dit forum geweest. Gaat ze toch enige klandizie verliezen, die ze wellicht goed had kunnen gebruiken. Jammer !!!!!!!!!!!!

13. Dat is waar.... jammer, want als het idd de camping van de link is, lijkt het wel leuk...

14. Hey Kubeltje,de link die je geeft klopt hoor, dat is de camping van Steffie!

15. Weet er iemand hoe het nu met de camping van Steffie is?

Morris2016 vindt dit leuk/interessant.
  16. Daar ben ik ook benieuwd naar.

17. Ja inderdaad Ad, zijn vaak gasten die via het forum naar de campings gaan!

Deel deze pagina