Kamperen? Op een Tsjechische camping!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

ja cker, heel vaak. maar je moet gewoon op de juiste tsjechische camping staan en dan valt dat wel mee.
en zoals jij het beschrijft valt ook wel mee. dat is cker niet het beeld dat ik heb van camperende tsjechen.
 

Henricus

Geroyeerd Lid
dat weet ik wel,de tenten zijn vaak niet waterdicht, verder spannen ze vaak het plastic van tent tot tent,ik heb er niets op tegen dat de Tsjechen met hele families op een camping zitten.

maar om de nederlanders telkens als kluitjesvolk te benoemen gaat me te ver,niemand verplicht de anti nederlanders op die campings kwartier te maken en zich eraan te ergeren :)
 
:fluit: zo kun je ze natuurlijk ook bestempelen,ik heb niks tegen op nederlandse kampeerders,maar soms gaat het te ver,je gaat toch naar het buitenland om wat van het land te zien?dan zie ik graag op campings verschillende nationaliteiten.het record staat bij ons op 15.geweldig is zoiets.
 
Wij gaan dit jaar voor de derde maal naar Tsjechie,De eerste keer stonden we op Camping Onze Droom beheerd door Nederlanders. Een leuke kleine camping met pension erbij. Het jaar daarop zijn we op Toms camping geweest. We hebben het er reuze naar onze zin gehad en gaan zeker weer terug dit jaar.
 
Bovenaan