Kamp in Kdyne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hey,

Ik ben Rick en ik zit op de Neil Armstrong Scouting Groep. Wij gaan naar Kdyne dit is een dorpje in de buurt van Klatovy wat vervolgens weer dicht bij de grote stad Plzen ligt. Aangezien wij met de trein gaan zijn we erg afhankelijk van het openbaar vervoer.

Maar waar ik dit bericht dus echt voor post is of jullie leuke activiteiten in de buurt van Kdyne/Klatovy, en eventueel een vietnameense markt in de buurt is.
 
Zeer mooie omgeving om te verkennen: wandeltochten, kastelen en burchten, pitoreske dorpjes ... Je hoeft het in die regio niet ver te zoeken om te kunnen genieten! In elk info center - o.a op de marktplaats in Kdyne is het gevestigd in het plaatselijk museum - vind je gepaste informatie. Nog een fijne vakantie.
 

kuurgast

Donateur
Welkom Rick op het forum.
Jullie gaan dan naar Prapořiště, Kdyně, okres Domažlice, regio Plzeň.
Maak gebruik van mapy door verschillende kaarten bij "Změnit mapu" zoals gemarkeerde wandelroutes op Turistická.
De Vietnamese markt is in Železná Ruda.
Er zit t.o. de scouting een restaurant, maar dat heeft niet zulke goede recensies.
In Kdyně een restaurant met superprijzen, zie hier.
Tevens in het dorp een zwembad en bowlingbaan.
Wat denk ik wel leuk is voor jullie, is Lomeček bij het plaatsje Mrákov, een voormalige steengroeve met kristalhelder water.
De website vertalen met googelvertaling, want mogelijk kan je gebruik maken van "pro skoly". ;)
Wanneer gaan jullie precies op kamp naar Prapořiště? :denk:
 
De Vietnamese markt is in Železná Ruda.

Pas erg op met de betalingen bij de Vietnamezen in Zelesna Ruda ...
Zeker in het pedicure- en kapsalon.150+150+150 + 200+200 maakt voor hen 1026 kronen ! Bij terechtwijzing dat deze som niet klopt, kennen ze nog enkel Vietnamees...

Wij hebben dit bij de plaatselijke infodienst gemeld omdat er nog andere mensen waren met een gelijkaardige ervaring.

Op dezelfde plaats in Zelesna Ruda vind je 2015-04-17 15.03.51.jpg : Café charlotte.... de beste patisserie die je maar kan bedenken !
http://www.cafe-charlotte.cz
 
Bovenaan