Kabeltelevisie/satellietaanbieder in Pardubice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Weet iemand toevallig welke kabel-tv aanbieders er een aanbod hebben in Pardubice? Ik heb alleen UPC kunnen achterhalen, maar die bieden geen kabel aan waar ik woon.

Als er geen aanbieder voor kabel t.v. beschikbaar is, wat is dan een goed alternatief op het gebied van satelliet? Ik zoek in eerste instantie Tsjechische kanalen (sport en film), maar buitenlandse sportkanalen lijkt me ook wel iets. Het liefste wil ik dat men alles voor mij installeert, dus receiver instellen en schotel aan de muur. Voor mij is het zeker ook een optie om alles te huren.
Heeft iemand ervaringen met onderstaande firma? Of wellicht weet iemand een beter alternatief?
http://cz.freesattv.tv/

Bedankt!
 
De "officiele" aanbieder van Tsjechische televisiezenders via de satelliet is de firma Skylink: www.skylink.cz

Wij maken hier alweer bijna 10 jaar met plezier gebruik van (ze hebben wel minstens twee naamswisselingen ondergaan geloof ik).
 

Vodnik

† In Memoriam
Inderdaad is skylink dé sat. aanbieder in CZ (vergelijk maar met Canal digitaal in NL en B, echter niet zo onbeleefd duur!).
Voor installatie zal je wel een lokale firma moeten zoeken, in Praag weet ik die wel, in Pardubice niet.
 
Bovenaan