Kaashandel ter overname

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In de afgelopen 10 jaar heb ik een levensvatbare kaashandel opgebouwd. Ik verkoop meer dan 30 soorten koe- en geitenkaas op de boerenmarkten in Tsjechië. Dit rondom de stad Pardubice (markten van Hradec Kralove tot Polička) en ik heb hierbij veel bekendheid gekregen en veel vaste klanten. Kleinschalig, maar groot genoeg om er een mooi inkomen mee te genereren en daarnaast zijn er nog veel mogelijkheden om de handel uit te breiden bijvoorbeeld met vacuüm voorverpakte kaasverkoop in wijnwinkels en dergelijke.

Dit bedrijf staat nu te koop. Het is inclusief alles wat nodig is om het voort te zetten o.a.;
  • Verkoopauto Fiat Ducato 2,8 Diesel, met
    - 4 meter koelvitrine
    - twee gekoelde onderladen
    - Webasto verwarming
    - Elektrische vloerverwarming
    - Airco
    - 600 VA 24Volt batterijen voldoende om de hele dag te verkopen zonder externe spanningsaansluiting
    - Prima onderhouden, gebruikt geen olie.
  • Koelcel (demonteerbaar) van ongeveer 3x4 meter incl. roestvrijstalen stellingen
  • Allerlei verkoop attributen
  • Weegschaal en kassa systeem
  • Alle contacten van alle markten en leveranciers in Nederland
  • Uitgebreide scholing c.q. kennisoverdracht mbt kaas, verkoop, veterinaire dienst, hygiëne
  • Gedurende nader af te spreken tijdsduur begeleiding op de markten om op die manier vlekkeloos door te kunnen pakken.
Wie heeft hier zin in om dit leuke bedrijf voor te zetten? Ik ga het rustiger aan doen, maar vind het zonde om dit zomaar stop te zetten. Ik denk dat het een hele goede kans is voor iemand die ondernemend genoeg is.

Reageer per “persoonlijk bericht” als je meer wilt weten, maar… ik verzoek om alleen te reageren als er serieuze interesse is.

(Dit bericht is hier geplaatst na overleg en toestemming met het Forumbeheer)
 
Bovenaan