Jong stel voor de 1e keer naar Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Mijn vriendin(21) en ik (23) gaan samen voor het eerst naar Tsjechie. Nu vroeg ik mij af of er meer stelletjes zoals wij naar Tsjechie gaan en of er voor mensen van onze leeftijd nog speciale aanraders zijn.
 
Even ter aanvulling...
Wij zijn niet op zoek naar een of andere jongerencamping (met veel overlast en dergelijke ongein), maar ook weer niet naar een uitgesproken gezinscamping(met alleen maar huilende kinderen
blush.gif
). Nou goed, ik ben dus eigenlijk op zoek naar lotgenoten of mensen met ervaring!
 
wij gaan ook voor de eerste keer naar tsechie (21&22).
wij wilden gewoon op de bonnefooi richting lipnomeer en daar zien we dan wel weer verder...
nemen campinggids mee en daar zien we ook vel. zo doen we het al 2 jaar en dat bevalt ons zeer goed. wij zijn ook niet van die druktemakers ofzo. wel hebben wij een hond mee voor het eerst dit jaar dus zullen we wat meer gebonden zijn:)

groetjes marije
 
Wij, Mark(27) en ik(26), gaan nu voor de vijfde keer naar Tsjechie. Het bevalt ons altijd erg goed. Wij gaan altijd naar een kleine camping in Klasterec nad orhi. Wij gaan hier altijd een weekje staan omdat het zo heerlijk rustig gelegen is. En je kunt zo het dorpje inlopen
dance.gif
. In de omgeving is het niet zo heel erg toeristisch. Maar wel erg mooi. Nu wil ik niet iedereen aanraden om daar heen te gaan, anders is het voorbij met de rust. haha
59.gif
. Nu komen wij heel saai over maar dat valt best mee hoor.
De rest van de vakantie zoeken wij ergens anders in Tsjechie een camping op, maar waar dat dit jaar is weten we nog niet.
ahum.gif


Groetjes Marielle
bye.gif
 
Voor 2 jaar geleden, zijn mijn vriendin en ik (nu 24 & 23) voor het eerst naar Tsjechie geweest.
Ook "burgerlijk", dus niet op een jongerencamping oid, helaas is het vanaf dag 2 begonnen te regenen, en zijn we vanuit het zuiden (Lipno) naar het noorden (Vrchlabi) verkast om te ontsnappen aan de regen.
Naarmate de dagen vorderden kwam ook Praag onder water en ook Dresden, zoals bekend.
Dus zo spoedig mogelijk via Polen terug naar Nederland gereist.
Dit jaar proberen we het weer, nu in een huisje ipv een tent, omdat het land heel mooi is (in ieder geval, vanuit de auto).
Dochs, zijn we geen leeftijdsgenoten tegen gekomen, die er samen op uit trokken.
Maar het is, met enigzins goed weer, wel een aanrader!
 
Wij hebben in onze vankanties in Tsjechie nog maar 1 keer echt slecht weer gehad. Dat was toen wij in Chlum U Trebone op een camping stonden. In die zelfde week stonden mijn ouders in het westen van Tsjechie op een camping en hadden erg mooi weer met af en toe een bui. Telwijl wij zo'n beetje weg regenden. Op sommige plekken valt blijkbaar meer. Helaas.

En camperen met z'n twee is dat nu echt burgelijk????????
Je kunt lekker je eigen gang gaan, hebt geen onenigeheden met een eventueel ander stelletje. Dan heb je toch al snel zoiets van ik wil dit graag en zij willen dat graag.
Lekker relaxt toch zo op vakantie. Is wat anders dan naar Spanje Kreta of Mallorca.
 
Leuk dat er meer jonge mensen Tsjechië bezoeken. Wij (22&21) gaan dit jaar voor de 2e keer naar Tsjechië, de 1e x, vorig jaar herfst logeerden we in Landal Greenparks bij het Lipnomeer, en over 3 weken gaan we naar Vrchlabi in het Reuzengebergte, mijn ouders opzoeken die daar op een camping staan. Hopen dat het weer meezit!!

In de omgeving Lipno is er echt genoeg te doen, bezoek zeker Cesky Krumlov eens en natuurlijk Praag. Verder is de natuur er prachtig en moet je een x een vietnamese markt bezoeken, wel apart. Veel plezier!
 
Bovenaan