Jeseniky / appartement/kamers gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo ,
wij zoeken in de periode 26-29/12 appartement/kamer(s)... voor 3 volwassenen en 2 kinderen (11,13 jaar); liefstens in de beurt van Ovcarna; graag horen wij jullie tips
 

kuurgast

Donateur
Hoi eva12 google eens op Nová Bystřice.cz als je de klikt op"Turista" en dan"Ik catalogus",daarna accomodatie.Daar vind je een aantal appartementen.Dit ligt bij Ovcarna tenminste als we het over dezelfde Ovcarna hebben onder Jindřichův Hradec in de Zuid Bohemen.Succes.
 

char

† In Memoriam
Boven jullie vraag staat:...Jeseniky appartement...

Betekent dat, dat jullie iets in dat gebergte zoeken??..Of begrijp ik het verkeerd?

Ovcarna ligt aan een "afgesloten" weg op een hoogte van minimaal 1250 meter.

Ik weet daar helaas geen adressen voor jullie,... maar neem wel extra slaapzakken/dekens mee!!...

Char.
 
Hallo

Ik weet niet precies waar Ovcarna ligt maar wij zitten in Lipova-Lazne een dorp langs Jesenik.
Wij hebben een pension en ik weet niet of ik mijn web site mag vernoemen. Maar zet het er gewoon neer als het niet mag dan hoor ik het wel. www.pension-naspalac.com
Wij hebben nog wel plaats in die periode.
Groetjes Hetty
 
Ik had hem inmiddels gevonden en ken de weg wel. Ben verschillende keren in karlova studanka geweest.
groetjes Hetty
 

kuurgast

Donateur
Bedankt Freddy.Deze had ik niet gevonden is hele andere kant.Moesten ze anders iedere avond ver rijden voor ze naar bed konden.:D
 
beste mensen,
bedankt voor jullie meedenken; het ging allemaal sneller dan ik dacht en dankzij mijn CZ familie hebben we al iets gevonden; nu maar nog hopen dat er sneeuw komt...
beste Hetty; bedankt voor info; Is fijn om het kontakt te hebben;
eva
 
Bovenaan