Jaromer-Praag per trein

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Met de trein na Praag.
Wij gaan in April voor 1 week na Tsjechië en dan gaan wij ook na Praag,
dat lijk ons erg leuk in die mooie oude stad,
maar we willen per trein reizen.

En wij weten niet of dat mogelijk is wie kan ons helpen???????

Van ons huis gaan wij met een boemeltreintje na Jaromer en dat is erg leuk in dat treintje.
Vanaf daar is de grote spoorbaan, maar dan weten wij het niet meer.
Wie kan ons zeggen hoe we vanaf Jaromer na het centrum van Praag komen.
Laat het me weten????
Arie
 
Met de trein naar Praag.

Ahoj Arie,

Kijk eens op de site van internationale treinreizen, misschien vind je daar ook iets op. Succes en alvast een hele fijne vakantie, van,
Patrick uit Waalwijk.
Ps; Zelf ga ik op 2 juli op vakantie naar Praag.
:zwaai:
 
in februari ook met de trein via praag naar onze bestemming getreind
dit gaat erg goed je zit wel even in de trein maar je moet het maar zien als een stukje onthaasting en ondertussen genieten waar je langs gaat
als je in praag komt met een internationale trein even opletten waar je uit moet stappen voor je volgende bestemming
alles bij elkaar erg leuk om te doen
gr
 
Hallo allemaal

Even voor al de gene die het niet snappen
Wij willen naar Praag in het centrum met de trein
En we weten al hoe we met de trein van Levínská Olešnice na Jaromer gaan
Nu is de vraag hoe gaan we van Jaromer na het centrum van Praag
Kan dat in de zelfde trein????
Moeten we overstappen????
Groet Arie
 
Hoi Arie,

Ik heb de link van jan even uitgeprobeerd voor je.
Als ik vanaf Jaromer vertrek en Praha als eind aangeef voor morgen krijg je het volgende... (hier de link..ik hoop dat dat zo kan)
http://jizdnirady.idnes.cz/DepRes.a...3.2008&time=20:51&dateall=0&isdep=1&link=9921

Je kunt inderdaad zelf je vertrek tijden uitzoeken op deze site.
Ik denk als je de trein en vertrektijden weet ze je op het station ook wel verder kunnen helpen. In Trutnov hebben we zelf eens info gevraagd en ze probeerde vriendelijk je te helpen (soms met handen en voeten :lache: ) maar je komt er wel.

In Trutnov staan er witte borden bij de treinen om aan te geven welke trein naar welke plaats vertrekt.
kijk maar eens naar mijn ervaringsverhaal van een boemeltreintje op mijn website onder activiteiten.

sterkte ermee. laat je weten hoe het gegaan is??

:zwaai:
 
Jullei hoeven niet overstappen en komen uit op Praag Centraal (Praha hlavní nádraží). Het is klein stukje lopen naar Wenceslaw plein en ook Oude Stad kan je lopend bereiken.
Prettige vakantie
Rena
 
Bovenaan