Janske Lazne was weer toppie, ondanks...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoi,

Wij zijn inmiddels alweer 2 dagen terug uit Tsjechie.
Vanwege het overlijden van mijn schoonvader, moesten we onze vakantie vroegtijds afbreken.
Natuurlijk zijn dit niet de meest prettige momenten, maar toch kunnen we terugkijken op wederom een prettig verblijf in Tsjechie en metname Janske Lazne en omgeving.
Na de aankomst op zaterdag hebben we de ski/ snowboardhuur en de lessen kunnen regelen. Daarna even boodschappen doen in Trutnov en op naar het huisje om alles te lossen.
De andere dag, na enig oponthoud, de kids afgegooid voor de lessen. Janske Lazne was vol en de politie had het dorp afgesloten, dus we moesten ergens anders parkeren. Toch nog lekker kunnen skieen. Daarna het bekende verhaal.. chillen in het huisje, douchen er weer lekker uit eten. Maandag was een stuk rustiger en dus volop parkeerruimte. Heerlijk geskied en zelfs nog genoten van een heerlijk zonnetje. Weer terug naar het huisje en deze keer bij Lesny Dum in Janske Lazne gegeten. Dat is dus een aanrader; perfect restaurant met heerlijk eten en een vriendelijke bediening. Dinsdag voor het grotere werk naar de top van de Cerna Hora gegaan. Het was wel erg koud en mistig daarboven, maar de sneeuw was prima en wederom heerlijk geskied. Toen kwam 's avonds helaas het bericht dat het niet zo goed ging met schoonvader, dus vroeg naar bed om de andere dag weer terug te rijden. Woensdagochtend vroeg het trieste bericht ontvangen dat schoonvader was overleden. Daarna ging alles een sneltreinvaart; huisje opruimen, de laatste boodschappen nog doen, tanken, skies en snowboards inleveren, etc.
Het was een abrupt einde van een vakantie, maar ondanks dat hebben we met zijn allen weer enorm mogen genieten van Tsjechie!!

Groeten Reeg
 
gecondoleerd

mijn deelneming met het verlies van je schoonvader.

wij gaan de week van hemelvaart ook naar tsjechie.
voor de tweede keer.
vorig jaar waren we in marenice.

nu gaan we naar svoboda nad upou.
naar een vakantiehuis genaamd sunny cottage.
we gaan met 7 personen.

mijn man en ik en onze 2 zonen, schoondochter en 2 kleinkinderen.

ik zie er echt naar uit!

ik vind het een mooi vakantieland.

ik deel mijn ervaringen hier wel weer met jullie
 

Macek

Geroyeerd Lid
Gecondoleerd, wat triest om zo'n leuke vakantie te moeten afbreken, maar ik hoop dat jullie in de toekomst nog volop mogen genieten van Tsjechië, sterkte.
 
Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader.
Wat vervelend om zo je vakantie te moeten afsluiten.
Hopelijk kunnen jullie in de toekomst nog veel van Tsjechië
gaan genieten.
 
Gecondoleerd met het verlies van je schoonvader, je hebt toch een aantal dagen kunnen genieten met je gezinnetje, jammer dat er zó een einde aankomt...
Volgende keer dan maar weer?!
Sterkte.
 
Bedankt voor al jullie hartverwarmende reactie's!

Wat is dit toch een geweldig forum.

Voorwat betreft de vakantie in Tsjechie; de plannen voor volgend jaar borrelen alweer op, gezellig met enkele familieleden.

Groeten Reeg
 
Reeg, heel veel sterkte met het verlies van jullie schoonvader en vader.
Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten in Tsjechië, maar zo'n einde wens ik niemand toe.

Ik hoop dat jullie nog veel zullen genieten van Tsjechië.
 
wat een vervelend einde van een een mooie vakantie, heel veel sterkte met het verlies van je schoonvader.
Wel goed om te horen dat er toch al weer wat plannen zijn voor een volgende vakantie. Waar kun je beter tot jezelf komen dan in tsjechie?

NOg een klein vraagje: dat restaurant Lesny Dum waar precies vind ik dat in Janske Lazne? Wie weet een idee voor ons in de mei vakantie.
 
thanx reeg,

ik neem het adres de volgende keer mee als we naar Tsjechie gaan. Wie weet gaan we hem zelf uit proberen. Nog een tip wat je er gegeten MOET hebben??

(een leuke aanvulling voor mijn restaurantjes op mijn eigen website)
:zwaai:
 
Bovenaan