Is www.hotel.cz betrouwbaar?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

ik heb via www.hotel.cz een hele goedkope aanbieding gezien voor een hotel in Beroun. Maar aangezien ik deze website verder helemaal niet ken, vraag ik me af of het wel betrouwbaar is om via deze website te boeken. Je moet namelijk je creditcardgegevens afgeven als een garantstelling.

Heeft er iemand ervaring bij deze website met boeken? Zijn deze positief of negatief?

Alvast bedankt voor je informatie.

Groeten,
Iejoor
 
Ik reserveer altijd rechtstreeks bij een hotel in Tsjechië en ook in Slowakije( telefonisch of via internet). Geen creditcard gegevens. Betaling achteraf. Nog nooit problemen mee gehad. Tussenpersonen willen altijd een graantje meepikken.
Hans
:top:
 
Ik heb wel eens geboekt via hen.

Een stuk goedkoper dan hetzelfde hotel via booking.com
Geen enkel probleem gehad.

Overigens: Welkom op dit forum.
 
We werken ook samen met hotel.cz
Volgens mij hoef je niet altijd een creditcard garantie af te geven, alleen wanneer het hotel erom vraagt. -Je kunt dit als hotel apart instellen-
 
Dank jullie wel voor jullie reacties.

Ik had idd ook dat bij Booking.com het veel duurder uit zou komen dan via hotel.cz. Heb het hotel zelf ook wel gemaild maar nog geen reactie gehad maar als ik het dus zo lees is het toch wel te vertrouwen. Dan gaan we het denk ik toch maar doen. 80% korting is wel heel erg veel natuurlijk...

Bedankt!
 
Bovenaan