Internet in Vrcen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Internet gaat niet want wij hebben nog geen brief van de vreemdelingenpolitie. Geen probleem, medewerkster Vrcen stuurt ons naar Nepomuk van daaruit sturen ze ons naar Plzen....en dan komt het. Ondanks dat zij prima Engels verstonden en spreken (overigens ook Duits) willen zij niet inschrijven voordat wij iemand meenemen die Tsjechisch spreekt....
Ik heb er een nieuw topic over aangemaakt overigen....

Ik kan niet over als er geen internet ligt....kan moeilijk mijn werk op het spel zetten. Dus jah....klein probleempje.

Of iemand moet een internet provider weten die niet alleen levert aan ingezetenen? Dat zou voor tijdelijk ook een oplossing zijn (leveren in Vrcen dan natuurlijk)
 
Zie het inderdaad :) Gaan eens contact opnemen (hopen dat ze een beetje Engels of Duits kennen)
Wel wat trager en duurder dan Aitex die ik het liefst heb/had maja voor een jaar en alvast vooruit te kunnen misschien wel een optie
 
Internet is toch niet gebonden aan nationaliteit?
Wij hebben gewoon internet aangevraagd en zoals je merkt ook gekregen.
Als je maar betaalt, dan komt alles goed!
 
wij zijn bij 3 geweest...bij vodafoon, o2 en aitex en allemaal wilden zij een bewijs inschrijving hebben.....dus weet niet welke jullie hebben?
 
Rete, goed en goedkoop.
Als we er niet zijn, betalen we niets.
Kunnen per maand betalen.
Simpel hè.
 
Rete, goed en goedkoop.
Als we er niet zijn, betalen we niets.
Kunnen per maand betalen.
Simpel hè.

Is inderdaad goedkoop maar dekt Vrcen niet :(
Enkel diegene hierboven genoemd, daar gaat mijn vader maandag achteraan en Skytrade sro....die is overigens vrij prijzig naar verhouding wat je krijgt
 
Ja vrijdag komen ze Skytrade aansluiten, niet heel snel maar kan even niet anders. UPC is dan de volgende stap, die dekken nu nog niet voldoende dachten ze, maar daar is onze tolk achteraan aan het gaan. Voordeel van Skytrade is dat het maandelijkse contracten zijn dus om mee te beginnen wel ideaal
 
Bovenaan