informatie over Janske Lazne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie heeft er informatie over wintersport in Janske Lazne. Wij willen met 2 volwassenen en 2 kinderen, 7 en 9 jaar, hiernaartoe omdat ze vrij veel liften hebben. Zijn er ook nederlandstalige leraren voor de kinderen. Wat is de beste route om daar te komen en waar kun je het beste eten. Elke ervaring of tip is welkom. Wat is een goede accomodatie?
 
Eten kun je er goed bij U Koupecku, Restaurant vindt je als je vanuit Janske Lazne rijdt richting Pec pod Snezkou. Is ongeveer 5 km denk ik. Eten is goed en goedkoop. Parkeren doe je aan de overkant van de weg.
 
Reco, ik heb helemaal geen privé bericht
koffie.gif
van je gehad, maar wat mij betreft mag je het ook gewoon bij het forum vertellen. Ik ben benieuwd naar je reactie.
crazy.gif
 
Hoi Maaike,

Ook ik heb je een privebericht gestuurd over ons pension bij Vrchlabi. Dat heb je waarschijnlijk ook niet ontvangen.
Ik hoor/lees het wel
 
Voortaan zal ik mijn reacties hier op het forum plaatsen.
Maar zoek eens bij google.nl naar Janske lazne of bij www.holidayinfo.cz.
Je komt daar vrij veel tegen over deze wintersportplaats en ook de nodige foto,s.
Verder heb ik heel veel gevonden door bij de categorie wintersport te kijken bij dit forum.
Ik kan je nog niet vertellen hoe het daar was, omdat ook ik, deze winter voor het eerts op wintersport naar Janke Lazne ga.
 
Bovenaan