Ik zal me eerst een s ff voorstellen......

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

:top: :clap: :yess: :koffie: :eten: Ik ben al even actief op het cz forum (sinds aug.2006) en lees altijd de berichten van nieuwe leden!
Al lezend bedacht ik me dat ik het zelf ook nog niet gedaan had. Dus bij deze...
Mijn naam is Gerdien kom uit het Westen(randstad) van NL, kan je dat hoooren dan...
Ben net de 40 gepasseerd en heb vrienden wonen in CZ. Welbekend op het forum nml.
Esthertje en Alberto...(misschien ook wel berucht) Deze zomer zijn we bij hen op bezoek geweest en zag ik 's avonds vaak het Tjech. forum aanstaan. Eenmaal thuis gekomen, ben ik achter de computer gedoken en ben eens gaan lezen.. ontzettend leuke verhalen... je komt niet uit gelezen.. tot groot ongenoegen van mijn (v)echtgenoot...die 's avonds zegt als het alweer tegen 11-en loopt: Ben je nou al Klaar!!!!!! en kom nou eens ff tv kijken(lekker boeiend zeg al die flims!!)
Dit is echt veel leuker!!! Maar goed we zijn dus een weekje in Javornik geweest en hebben daar bij toeval ook twee forumleden ontmoet die daar ook logeerde nml. Elke en Macek en al lezend ging ik hun personen herkennen.
Elke had ook altijd van die mooie en boeiende verhalen over haar China( echt een geweldig mooi mens, die echt het onderste uit de kan haalt, wat betreft dit kortdurend bestaan op aarde) wat zij onderneemt is menig mens jaloers op...
Macek (ook wel croissantje genoemd door mijn lieftallige mannetjes van 9 en 6..) heeft genoten van onze kinderen tijdens het eten bij "k" dat ze zich zo netjes konden gedragen... thuis niet hoor, dan wil ik ze regelmatig ergens achter plakken...
Daarom is dit forum zo leuk, kan je weer ff nagenieten van de vakantie( een weekje is eigenlijk veel te kort..) maar goed het was even niet anders dit jaar.. volgend jaar weer wat langer weg en natuurlijk naar Cz, want we hebben nog maar een heel klein gedeelte van het land gezien.
 
Welkom Gerdien,
En ik zie alweer dat ik te laat ben om je te waarschuwen om niet verslaafd te worden.:nee: ...
Want als je mannetje je al gaat vragen om bij die computer weg te gaan om ff bij hem op de bank te komen zitten dan weet ik al genoeg :deuk: :deuk: .
Veel lees en schrijf plezier op dit Tsjechische forum.:top:
groetjes Ab
 
Hey hoe leuk, dat je het forum ook ontdekt hebt. Het was inderdaad heel leuk bij Esthertje en Co (ik moet daar nog eens een verslagje van schrijven, alsook over het verblijf bij Mr Croissant, dat komt later wel nog).
Alvast veel plezier op het forum!!!
Groetjes uit China!!!
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Gerdien schreef:
Macek (ook wel croissantje genoemd door mijn lieftallige mannetjes van 9 en 6..) heeft genoten van onze kinderen tijdens het eten bij "k" dat ze zich zo netjes konden gedragen... .
:deuk: :snik: (dit is huilen van het lachen zelfs!)

Hoi Gerdien, hartstikke leuk dat je je zo lekker vermaakt hier met al die leuke verhalen. (Ik zei het toch) Maar dat van dat croissantje heb ik niet meegekregen... leg es uit, ik ben zeer nieuwsgierig waarom.
Enne ff voor de duidelijkheid, Gerdien en wij kennen elkaar al uit Bleiswijk, dus voor al de forum en Tsjechie-gekte. Overigens is ze de zomer van 2005 ook al ff 2 nachtjes bij ons geweest en heeft toen de rest van de vakantie op Dolce vita camping in Trutnov doorgebracht. Dat was toen een nogal natte bedoening, dit jaar zat je lekker droog he meis! :D
 
Croissantje

He Essie ,

heb ech geen idee hoe ze op die naam kwamen.. maar ik geloof dat Doompje het verzonnen heeft:deuk:
en onze mannen hebben het nog steeds over hem.. de pivonist, waarschijnlijk veel indruk gemaakt....
Het is natuurlijk heel veeeeeeeeeel man...
 
Bovenaan