Iemand nog iets leuks te huur?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Ik zoek een leuke accommodatie voor 2 personen in Zuid-, West-, Noord of centraal Bohemen voor een leuke prijs.

Ik zoek iets voor de week van 22 t/m 29 juli van dit jaar.
 
http://www.penzion-podkominem.cz/
Betaalbaar en goed gelegen ten opzichte van de kuuroorden.
Men spreekt er Duits, onderkomen is netjes, overdekt zwembad bij goed weer.
Pod Kominem wil zeggen onder de schoorsteen. In de zomer zitten daar ooievaars in, een lust voor het oog.
Verzorgde maaltijden, er is ook een restaurant!
 

Ad Verschoor

Donateur
West-Bohemen: www.pensionharmonie.com
Is een vrij nieuw pension in rustige buitenwijk van Zlutice met uitstekend restaurant
Overigens ziet penzion Pod Komimem er aantrekkelijk uit. Rainbow bedankt voor het adres.
Zuid-Bohemen: www.stilec.cz
Op korte afstand van Ceske Budejovice, je eigen 1-kamer flat aan een meer met strand
Niet duur met een goed restaurant
Boheems-Moravisch Hoogland: www.moteldacice.cz
Eigen 1-kamerappartement op de begane vloer met balkon boven viswater dichtbij Telc
Niet duur met goede restaurants in het dorp Dacice
Midden-Bohemen: www.campmelnik.cz
Ook hier je eigen 1-kamerappartement, op de begane grond, met balkon.
Camping heeft goed restaurant en ligt tegenover zwembad.
Dolni Brusnice: www.hotelpodzvicinou.cz
Deze plaats ligt vlakbij Dvur Kralove en centraal in een omgeving (Noord- en Oost-Bohemen) met veel bezienswaardigheden. Het is een bekend hotel op een berg (Nederlandse eigenaren) en het heeft een uitstekend restaurant. Wij hebben het hier al jaren naar onze zin en zijn altijd hartelijk welkom.
Uiteraard zijn er meerdere pensions met Nederlandse eigenaren, die op dit forum te vinden zijn.
 

kuurgast

Donateur
Arno ik heb nog steeds prettige herinneringen aan Zámecký penzion Holiday Park Mlázovy holidaypark.cz.
Bed en brood in mooi gerestaureerd "kasteel". Kamer met eigen ingang , terras , badkamer en keukentje.
Ontbijtbuffet staat boven klaar en is goed verzorgd. Personeel spreekt Duits/Engels.
Auto parkeren op het terrein dat afgesloten wordt met een hek waarvan je een sleutel krijgt.
Op loopafstand zit een goed restaurant U Podkovy , is alleen van donderdag t/m zondag open.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan