Huis in Tsjechië gekocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi Hilda,

Ook wij hebben een huis bij jullie in de buurt,in Teplice nad Metuji.
Dat ligt zo,n 15 km van Broumov af. Wij wensen jullie nog veel plezier in jullie huis in Tsjechie.

Groetjes Marian
 
Hoi Hilda,

wij hebben een huis vlakbij Nachod, zo'n 30 km van Broumov. We hebben zo ongeveer de gehele omgeving daar nu al verkend en zijn er compleet verliefd op geworden. Ben je al in het klooster geweest? Wist je dat in Broumov een hotel Winterswijk is dat nog van een Nederlander is geweest? Ik weet niet of hij/zij er nu zelf nog in zit.
 

Marcel

Moderator
Willem II schreef:
het reuzengebergte en broumovsko begint ook een Nederlandse enclave te worden geloof ik...
we vluchten alvast voor het stijgende zeewater ...

Hilda Rodenboog schreef:
Hoe bedoel je dat wij verhuren alleen op papier mbt welke belastingdienst?

onze sro is opgericht ter doel om het huis te verhuren, dus "men" wil wel een paar fakturen per jaar zien. over de "winst" betaal je dan in tsjechie belasting, na aftrek onkosten ... ...
 
soesje schreef:
Hoi Hilda,

wij hebben een huis vlakbij Nachod, zo'n 30 km van Broumov. We hebben zo ongeveer de gehele omgeving daar nu al verkend en zijn er compleet verliefd op geworden. Ben je al in het klooster geweest? Wist je dat in Broumov een hotel Winterswijk is dat nog van een Nederlander is geweest? Ik weet niet of hij/zij er nu zelf nog in zit.

Hoi Soesje,

Wij hebben al een keer in hotel Winterswijk geslapen leuk hotel geen Nederlandse eigenaar gezien volgens andere mensen die wij daar troffen komt hij daar nog wel.
Je kunt er lekker eten.
Wij zijn al bij het klooster geweest, alleen er nog niet in geweest een leuk stadje Broumov!

Groetjes,

Hilda
 
Bovenaan