Hotel/Pension in Turnov?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We wonen in Libun dicht bij Turnov. We zijn een aankomend pension. Ik weet niet wanneer jullie iets zoeken. In het huis zijn op dit moment nog geen deuren. Verder is het klaar. Onze site is kidafo.nl. U kunt daar eventueel kijken. Vanavond is de aangepaste site klaar.
Met vriendelijke groet Jeannette.
 

Ad Verschoor

Donateur
Slechts een verwijzing (www.formanka.cz). Wij vonden het er vorig jaar en dit jaar geweldig.
Prima keuken, klantvriendelijk en geweldige tuin beneden aan de rivier.
Wij hadden appartement, maar er zijn ook kamers voor 2 personen.
Het is te vinden tussen Turnov en Zelezny Brod (wegnummer 10) op ongeveer 8 kilometer van Turnov. Zie ons reisverslag op deze pagina.
 
Slechts een verwijzing (www.formanka.cz). Wij vonden het er vorig jaar en dit jaar geweldig.
Prima keuken, klantvriendelijk en geweldige tuin beneden aan de rivier.
Wij hadden appartement, maar er zijn ook kamers voor 2 personen.
Het is te vinden tussen Turnov en Zelezny Brod (wegnummer 10) op ongeveer 8 kilometer van Turnov. Zie ons reisverslag op deze pagina.
ligt idd prachtig , ik heb je fotos bekeken . komt zéker in aanmerking, bedankt!
 

char

† In Memoriam
Ik denk dat wij daar ook gaan pitten deze zomer...We moeten toch naar Turnov, dus dat komt mooi uit!!..


Kan ik ze nog de groeten van je doen, Ad??...

Of heb je 's-avonds laat nog iets kostbaars uit je handen laten vallen?... :cheers::lmfao:

Char.
 
We slapen met onze wandel/ en of fietsgroepen in Korunni prince in het centrum.
Een andere mogelijkheid is Karel de IV, aan de rand van het centrum richting Mala Skala. Ook hier hebben we regelmatig geslapen en waren/ zijn onze gasten tevreden.
 

Ad Verschoor

Donateur
Char, doe gerust Vladimir Burianek de groeten. Laat m'n foto maar zien vanaf het forum. Hij zal wel zeggen: Da,s die bloedneuzen meneer.
Geweldige vent deze Vladimir. Wij gaan zeker volgend jaar weer.
 
Zelf ben ik terug vanuit Tsjechie, heb in omgeving van Turnov gezocht en ben bij dit hotel terecht gekomen. http://www.hlavatice.eu/
Wij vonden het leuk en als we weer in de buurt zijn zullen we er zeker weer naartoe gaan. je kan daar ook goed eten. Bij meerdere dagen krijg je korting.de kamer op de foto is een ruime kamer. succes
 
Hotel Schloss Hruba Skala Turnov - http://www.triptom.nl/Hotel/Hotel_Schloss_Hruba_Skala_Turnov.htm

2 personen, kamerprijs per nacht rond 60 euro
HP47082633.jpg
HP47082696.jpg
 
Bovenaan