Hotel in Praag gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hey allemaal,

In de Paasvakantie krijg ik bezoek en ga ik met mijn gezelschap naar Praag voor 3 nachten.
Nu echter het probleem, zoek voor in die periode maar eens een deftig hotel in de nabijheid van het centrum en dit voor een eerlijke prijs.
De prijsklasse is rond de 350euro voor 3 nachten voor 3 personen.

Iemand suggesties?

Met vriendelijke groeten.
 

Vodnik

† In Memoriam
3 nachten / 3 personen voor 350 Euro? Dat is 40 euro pppn.
En dan wil je lux? Laat me ff horen wat je gevonden hebt!

Op dit moment heb ik drie gasten die in een hotel in Strasnice (praag10) zitten, buiten seizoen, niet in centrum (16 min met tram 11). Een eenvoudig hotel met nette kamers en een goed ontbijt, 28 euro pppn
luxe voor 40 euro zal niet eenvoudig worden!
 
Je kan even het bookings office op het station (hl.n.) binnen lopen. Zij kunnen voor je kijken of er (uberhaubt) wat vrij is deze periode tegen de wensen die je wilt. Het is voor hun 5 minuten werk en ze kunnen ALLE hotels bekijken.
 

Vodnik

† In Memoriam
deftig / centrum / emmy, dat gaat niet samen!
Emmy, prima maar 7km van het centrum en deftig is toch ook iets anders. (maar emmy is wél goed dwz kwaliteit voor je geld)
 
Wij zijn er twee keer geweest.
4 sterren, maar dat zegt natuurlijk niets.
Niet deftig? kan ik niet over oordelen want ik kom nooit in deftige hotels dus hoe moet dat er dan uitzien?
Met OV waren we binnen 20 minuten in het centrum, de bus stopt voor de deur.
Precies wat jij zegt. Goede prijs kwaliteits verhouding
 
Hallo iedereen,

Weet iemand leuke hotelletjes in Praag, met mijn vrouw en onze beagle wil ik graag van 13 tot 16 september in een klein hotelletje zitten (geen grote ketens als Hilton, NH, enz.). Zelf heb ik al wel wat gevonden, maar ik ben benieuwd of een van jullie toevallig persoonlijke ervaringen heeft. Het hoeft niet in het centurm, maar als het buiten het centrum ligt, is een halte in de buurt wel een pre. Verder hoeft er geen diner bij te zitten, alleen maar ontbijt.

Alvast bedankt voor de suggesties!
 
Wij zweren bij Hotel Roma aan de Ujezd, recht tegenover de kabelbaan naar de Petrin. Zijn er al 5x geweest en het bevalt ons nog steeds goed! Zeer goede tramverbinding voor de deur, maar ook op loopafstand vd Karelsbrug en de Burcht, eigen garage, prima ontbijt en ruime kamers.
 
Bovenaan