Hotel Golf in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, ik/wij zijn nieuw op het forum.:zwaai:

We willen volgende week een aantal dagen naar Praag en we hadden ons oog op Hotel Golf in Praag ten westen van de rivier. Omdat we met de auto zijn en geen hoge parkeergarage prijzen in het centrum willen betalen. Ik maak me zorgen om de auto, wil niet graag dat hij gestolen/beschadigd wordt.:bloos2:

http://booking-nl.orangesmile.com/h...id=76cacc37ecdb81ef9437acb42d9c22e4#topanchor

Het lijkt ons wel goed, maar als je de beoordelingen ziet geeft "men" een 6.3 aan het hotel.

Heeft iemand goede/slechte ervaringen met dit hotel? En is dit hotel gelegen in een criminele wijk?

Heel erg bedankt alvast. Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
 
Ik vraag me toch ernstig af waarom een Tsjech toch altijd de auto van een Nederlander zou willen stelen. Ik weet niet wat u rijdt, maar ik durf te wedden dat er in Praag heel veel mooiers te stelen valt.

Ik weet niet hoe vaak u in Tsjechie bent geweest, maar echt geloof me, het is een beschaafd land.

En verder mocht u een veilige parkeerplaats willen, vraag het eens bij Hotel Grand in Revnice, tegen betaling natuurlijk. Er zal nog geen vogel op uw heilige melkkoe hare ontlasting laten vallen.

Ligt bij station op circa twintig treinminuten van Praag-Smichov.
 
Bedankt allebei.:)

We zijn nog nooit eerder in Tsjechië geweest.

We hebben nu een nieuw hotel gevonden: U Semika ten zuiden van het centrum van Praag. Dat lijkt ons wel wat.
 
Bovenaan