Hotel Bezdez in Stare Splavy

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie kent hotel Bezdez in Stare Splavy en is er misschien al eerder geweest....
Ik tracht ze rechtstreeks te bellen om te vragen of ze nog rumte hebben voor van de zomer maar helaas zonder resultaat.
Of weet misschien iemand nog een leuk hotel daar aan het meer waar eea te doen is?
groetjes
Paolo
 
Re: Info over Stare Splavy (Hotel Bezdez)?

Hotel ken ik niet, daar kan ik je niet in adviseren.

Dat je ze niet kan bereiken is mogelijk, misschien zijn ze gesloten. Het is geen wintersportgebied, dus het zou kunnen. Wat je nog kan proberen, mailtje sturen, adres staat op de hotel-site . Misschien kijkt wel iemand in de mailbox.

Succes.
 
Re: Info over Stare Splavy (Hotel Bezdez)?

Ik ken wel het hotel Bohemia in Stare Splavy en dat is niet slecht. Er komen trouwens wel veel Nederlanders.
Wiebe
 

Bijlagen

  • 41729-Hotel Bohemia.jpg
    41729-Hotel Bohemia.jpg
    71,1 KB · Bekeken: 44
Re: Info over Stare Splavy (Hotel Bezdez)?

In 2000 hebben we een zeer prettige vakantie gehad in hotel Bezdez. Maar dat is natuurlijk al weer vijf jaar geleden. Toendertijd waren er weinig Nederlanders (of ze verstopten zich) en voor zover ik kon nagaan nog veel kamers vrij. Maar op de gok gaan is ook zoiets...
 
Ik ben ook voor de 2e vakantieweek aan het kijken. Hotel Bezdez in Stare Splavy aan het Macha-meer lijkt me een mooi hotel. Maar....is dat te vergelijken met de drukte aan het Lipno-meer? Ik kan eigenlijk geen goede beschrijving van het plaatsje vinden. Het moet niet een soort "Valkenburg" of "Zandvoort" zijn. De omgeving lijkt met een schitterend wandelgebied.
 
Freddy, bedankt voor de link. :toppie: Ik reageer een beetje laat want ik had geen berichtje gekregen dat er reacties waren. Wij zijn inderdaad niet van die uitgaanders. 's avonds luieren we meestal wat en 's morgens weer vroeg op om lekker actief bezig te zijn. Ben je zelf weleens in Stare Splavy geweest? (of iemand anders van het Forum). Het gebied lijkt me erg mooi en de ligging mooi voor nog andere uitstapjes. Het zal toch niet zo'n "kermis" zijn in dat Stare Splavy, toch?
 

Ad Verschoor

Donateur
Jeanett8. In 2007 hebben we een week doorgebracht in het hotel en afgelopen jaar 2010 in de dependance tegenover het hotel. Beide keren is ons uitstekend bevallen.
Prima kamers, leuke zitjes, biljart en zwembad in het hotel en in de dependance veel vrijheid, leuke kamer en heel groot balkon. Het hotel beschikt over een goede keuken, waarbij vooral het heel uitgebreide ontbijt opvalt. Wat erop aan te merken zou kunnen zijn is de zakelijkheid. Men houdt er wat afstand.
Stare Splavy is een rustig dorpje aan het Macha Meer, of Machovo Jezero en het hotel ligt op ongeveer 100 meter van het meer waar het prachtig wandelen is.
Wel positiever kan ik niet zijn. Geniet straks van je vakantie komende vrijdag is het voor ons ook weer zover.
 
Bovenaan