Hotel Aquapark - Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

klopt het dat Spindleruv een nieuw aquapark heeft en wie kan mij daar iets over vertellen?????

Groetjes
 
Re: Aquapark Spindleruv en pension Silva?

In Spindl is er ook een nieuw aquapark (zwembad). Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ziet er opzich wel leuk uit. In totaal 3 glijbanen enzo. Voor ons is het een beetje ver lopen, want wij zitten midden in het centrum en het aquapark zit bij de Medvedin. Je moet er dus echt voor naar toe lopen. Daarom nog geen zin kunnen maken om 's avonds een keer te gaan zwemmen!
 
Re: Aquapark Spindleruv en pension Silva?

Het is inderdaad een mooi zwemparadijs (Aquapark)met glijbanan wild waterrivier diverse wirldpools en sauna´s .
Kortom genoeg te doen er naast zit een restaurant waar je kunt eten het lijkt op een Mac Donald.
Ook verhuren ze er appartementen zien er keurig uit niet echt gezellig maar het was net een week open toen ik er ben gaan kijken .

Er wordt Duits ,Engels en zelfs Nederlands gesproken door de leiding van het complex
 
Re: Aquapark Spindleruv en pension Silva?

Ben je zelf binnen geweest in het zwembad? Wij gaan zondag weer die kant op en wellicht nog even zwemmen daar. Is het de moeite waard? Het is trouwens van een Nederlandse eigenaar. Burgersdijk uit Wageningen. Ook die appartementen enzo zijn van hem.
 
Hotel Aquapark Spindleruv mlyn

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Tsjechie.
Heb een beetje in verschillende boekjes gekeken en vonde het
Hotel Aquapark in Spindleruv mlyn er wel leuk uit zien.
Is er iemand die hier al eens geweest is en leuke/niet leuke ervaringen met mij wil delen?

Groetjes Chrisje
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hallo Chrisje, eerst even je profiel nagekeken en gemerkt dat je pas sinds dec 2005 op het forum bent. Bij deze dus nogmaals vooraleer een vraag te stellen, gebruik eerst de zoekfunctie en je zult beslist wel iets vinden. Heb ik ondertussen voor jou gedaan en wat lees ik :

Re: Aquapark Spindleruv en pension Silva?
Het is inderdaad een mooi zwemparadijs (Aquapark)met glijbanan wild waterrivier diverse wirldpools en sauna´s .
Kortom genoeg te doen er naast zit een restaurant waar je kunt eten het lijkt op een Mac Donald.
Ook verhuren ze er appartementen zien er keurig uit niet echt gezellig maar het was net een week open toen ik er ben gaan kijken .

Er wordt Duits ,Engels en zelfs Nederlands gesproken door de leiding van het complex
Het pension SILVIA ken ik niet ,maar ik vind het niet echt ver lopen vanaf het centrum van Splindleruv mlyn.

Dit antwoord op een vorig bericht is geplaatst door Cleo, die gisteren nog op het forum was. Dus als een bericht door een forumlid is geplaatst die nog regelmatig op het forum voorbij komt, kan je altijd een PM sturen en om meer info vragen als je eventueel speciale vragen hebt.

Deze opmerking is niet speciaal voor jou bedoeld, maar het is een werkwijze die door vele nieuwe forumleden zou moeten gevold worden, alvorens lukraak te vragen. Met specifieke vragen achteraf hebben we helemaal geen probleem, er zal zeker een afdoend antwoord komen. Veel succes en veel leesgenot.

Boekjes en het forum zijn een wereld van verschil, dus als je nog niet geboekt hebt, kan je hier misschien op andere gedachten gebracht worden. Tsjechie heeft zoveel "leuk uitziende hoekjes". Dus geniet er maar van.:lees:
 
Bedankt voor het antwoord.
Ik zal de volgende keer inderdaad eerst even verder kijken :)

Ik heb inderdaad nog niet geboekt dus kijk nog rustig rond.
Maar zijn er bepaalde plaatsen die je aan zou raden?

Groetjes Chrisje
 
Holiday Center Aquapark in Spindleruv Mlyn

WIE heeft er ervaring met hotel; Holiday Center Aquapark . Wij willen dit voor volgend jaar boeken, maar is het inderdaad zo'n top locatie als wordt aanbevolen? Thanks voor de info. Groetjes uit NH
 
Ervaring met Hotel Aquapark Spindleruv Mlyn

Wij gaan in de voorjaarsvakantie 2007 naar dit nieuwe hotel. Het leek ons perfect met 2 actieve kinderen (7 en 5) aangezien er ook een waterpark en sport- vrijetijdscentrum bij is. Is er toevallig al iemand geweest die ons wat tips kan geven. Wij zijn heeeel benieuwd hoe het daar is! We zijn ook nog nooit in Spindl geweest, dus alle tips zijn welkom. (skischool voor kids en volwassenen, kindvriendelijke restaurants...)
 
prachtig

ik wilde doorgeven dat het hotel aquapark in spindleruv heel goed is en ook het eten is goed verzorgd alleen had ik een opmerking en dat is over het reisbureau
WIJ HADDEN BIJ ARKE GEBOEKT EN DIT RAAD IK DUS AF ALS JE DAAR BOEKT DAN HEB JE ALLEEN ONTBIJT ERBIJ EN VERDER NIETS DUS GEEN ZWEMBAD EN AVONDETEN DIT KOMT ER DUS NOG EENS EXTRA BIJ

BOEK JE BIJ VRIJUIT DAN SPAAR JE TENEERSTE EEN PAAR HONDERD EURO'S EN DAN HEB JE HALFPENSION EN GEBRUIK VAN HET ZWEMBAD, DUS IK WEET HET VOOR DE VOLGENDE KEER BOEK NIET BIJ ARKE.

verder is het daar schitterend en wij gaan er zeker volgend jaar weer heen, maar dan kijken we wel uit bij wie we boeken

gr betty :lees:
 
Bovenaan