Hondenkennel in de buurt van Pelhrimov?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,
Wij gaan al een paar jaar met twee (grote) honden op vakantie. Nu hadden wij afgelopen jaar een hondenkennel gevonden in de buurt van Pribram. Dat was zeker een uitkomst om eindelijk een dag of wat naar Praag te kunnen, want dat is met de beesten niet te doen. Gezien de reactie van de honden toen wij ze weer ophaalde hadden zij het best naar hun zin gehad. Nu gaan wij komende zomer richting Pelhrimov. Weet iemand daar in de buurt ook een kennel?
Groetjes
inge
 
Hoi,

Ik kan het wel even aan men vriendin vragen, die woont in Pelhrimov. Trouwens goede keus om daar naar toe te gaan, misschien zie ik jullie dan wel.... Ik hoop er dan rond die tijd te zijn..

Greetz Henk
 
Hoi Henk
Alvast bedankt voor je moeite ook namens de honden.
De streek is inderdaad erg mooi daar. Wij zijn in de herfst er ook al geweest en de planning voor de zomer is een Eciat camping. Zag er leuk en rustig uit en fabelachtig om met de honden te wandelen.
groet inge
 
wvdbunt schreef:
planning voor de zomer is een Eciat camping.

Wat voor camping bedoel je?
confused.gif
 
W@eten jullie soms ook zijn er boederijcampings in Tsjec hie waar je kan paardrijden, en dan bedoel ik niet een boer met 1 paard of pony. Maar rijden met het hele gezin?
 
Inge dank je wel, fantastisch.
Dat gaan we zeker verder uitspitten, ziet er erg leuk uit allemaal. Ik zou bijna zeggen, leuker dan de "gewone"campings.
aangenaam.gif
 
Inge,

Ik heb de vraag neergelegd bij men vriendin. Ze zou opzoek gaan, ze wist niet zo 123 iets te noemen. Ze zou even gaan informeren. Ik hoop dat ik snel weer antwoord heb..

Groetjes Henk
 
Bovenaan