Hollandse hoerenlopers in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ha, dat is grappig. Afgelopen zomer was ik met een groep kleine kinderen op stap. Stonder er uiteraard een aantal dames te wachten. Waarop de kinderen vroegen: "Wat doen die daar... Ze zien er zo raar uit...."
Waarop de vader van een van de kinderen en ik, bijna op het zelfde moment zegge:
59.gif
"Ze wachten op de bus"
59.gif


Overigens, enig idee waar ze vaak bij een bushalte in de buurt staan?
 
mssn staan die meisjes aan de bushalte, omdat ze niet echt fier zijn op hun beroep en ze toch de indruk willen wekken dat ze op de bus staan te wachten, hoewel ze weten dat iedereen weet dat ze dat niet staan te doen....
 
heb het al eens verteld: heel dat zootje deed hun zaakjes in een hotel(hotel labe) in pardubice....(denk ik toch) in het restaurant,goed afgeschermd van de gasten die er verbleven.... . Als men seriueze kleerkastten ziet staan discussieren,enkele mooie schaarse aangeklede dames dan kun je op zen minst iets vermoeden..... .
(men post dat ik voordien heb gegeven :niet direct last van in pardubice:openbaar toch zeker niet, men ouders hebben een week in labe gelogeerd,enkele x tesamen met hen in het restaurant gegeten,een paar maal die malafide personen bezig gezien, maar voor de rest....)
 
Bovenaan