Hollandse hoerenlopers in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Vandaag tegengekomen:

Tips en ervaringen van Hollandse hoerenlopers in Tsjechie:
(hoerenlopers forum
confused.gif
)
http://www.hookers.nl/forum/index.php?board=42&action=display&threadid=17897

Om misselijk van te worden!
 
Zulke mannen heb je nou eenmaal.

Het is wel erg, dat ze weinig/geen respect voor vrouwen hebben.
En dat ze speciaal naar een ander land gaan voor hun seksuele bevrediging.
tongue.gif


Ik heb de overige 'reisverslagen' betreft CZ gelezen en vond het grappig te lezen, dat ze soms van een koude kermis thuiskwamen:
- de dames waren minder mooi, dan ze verwacht hadden
- de dames waren minder goedkoop, dan verwacht
- en soms waren ze hun geld kwijt zonder, dat ze kregen wat ze wilden
grin.gif


Het zijn niet alleen deze mannen die fout zijn. Het zijn ook meestal die personen die voor het aanbod zorgen.
ahum.gif
 
Ik vind niet echt dat ze heel erg fout zitten.
Het is beter dat ze er zoveel moeite en geld voor over hebben om ergens heen te reizen en voor sex te betalen, dan dat ze bijvoorbeeld zich gaan vergrijpen aan onschuldige vrouwen !
Als er geen hoeren zouden zijn, zouden er een hoop verkrachtigen meer zijn denk ik.
 
Ik ben het deels met je eens. Maar niet alle hoeren/prostituees kiezen er voor. Er zijn een boel van die vrouwen in CZ en andere Midden- en Oosteuropese landen die de prostitutie ingedwongen worden.
Verhalen genoeg gehoord over methodes: valse beloftes doen (serveerster worden in een rijker land) of iemand afhankelijk laten maken (drugsgebruik, schuldgevoel).

En nog iets:
Als trotse Tsjech kan ik erg kwaad over worden, dat die Hollandse klootzakken Tsjechische en andere Slavische vrouwen, als hoeren zien!

Voor die gasten is Tsjechie niks meer dan een sexparadijs vol goedkope hoeren!

tongue.gif
 
Ik denk dat deze kerels nog heilig zijn vergeleken met de mannen die sexreizen naar Thailand ed. landen maken om zich te vergerijpen aan minderjarige meisjes, dat vind ik pas om over je nek te gaan.
 
Rudolf schreef:
En nog iets:
Als trotse Tsjech kan ik erg kwaad over worden, dat die Hollandse klootzakken Tsjechische en andere Slavische vrouwen, als hoeren zien!

Voor die gasten is Tsjechie niks meer dan een sexparadijs vol goedkope hoeren!

tongue.gif
smiley20.gif
Helemaal mee eens!
smiley20.gif
 
barbie schreef:
En nog iets:
Als trotse Tsjech kan ik erg kwaad over worden, dat die Hollandse klootzakken Tsjechische en andere Slavische vrouwen, als hoeren zien!

Voor die gasten is Tsjechie niks meer dan een sexparadijs vol goedkope hoeren!

tongue.gif
smiley20.gif
Helemaal mee eens!
smiley20.gif
Ik snap jou niet, Barbie. Op een kant vind je het erg wanneer mensen veralgemenen over de Tsjechische vrouwen maar je doet precies hetzelfde met de Nederlandse mannen!
confused.gif


In de Tsjechische gedeelte van dit forum zeg je dat je nooit meer een Nederlandse man wilt omwille van je slechte ervaring met je ex.
Misschien moet je bij jezelf beginnen en leren om niet te veralgemenen aan de hand van een slechte ervaring...
 
Bijlsma schreef:
Ik vind niet echt dat ze heel erg fout zitten.
Het is beter dat ze er zoveel moeite en geld voor over hebben om ergens heen te reizen en voor sex te betalen, dan dat ze bijvoorbeeld zich gaan vergrijpen aan onschuldige vrouwen !
Als er geen hoeren zouden zijn, zouden er een hoop verkrachtigen meer zijn denk ik.

Bijlsma, ben het met je eens dat het goed is dat het beroep van prositutie het oudste van de wereld is en waarschijnlijk ook nooit zal uitsterven, MAAR ik vind wel dat de heren die genoemde topics hebben geschreven zich wel met wat meer respect t.o.v. de betreffende vrouwen kunnen uiten. Zolang ze nog niet opgevouwen in een doos zitten en een ventiel in hun lijf hebben horen ze gewoon behandeld te worden als ieder ander.
 
Ik denk Sandra dat de heren zo praten omdat het via een forum is. Stoerdoenerij, haantjespraat. Je ziet het soms op dit forum al hoe mensen reageren naar elkaar toe, dit omdat je via het forum praat en het is toch makkelijker, je kent die ander toch niet.

En die verhalen over de prostituees is denk ik ook "opschepperij". En inderdaad is het goed dat de prostituees er zijn. Zolang ze dit niet onder dwang doen. Heleboel mannen kunnen hier het een en ander kwijt en vaak ook hun problemen en hun verhaal. Prostituees zijn eigenlijk ook maatschappelijk werksters.

En ach, als je je er aan stoort gewoon niet lezen.
 
het is gewoon ziek makend pasqual. kom zelf uit een dorp vlakbij oostenrijkse grens en op de 10 km afstand staan er wel 30!(die op dat moment niet werken dus...) het is om je te schamen. in de dorp waar ik ben opgegroeit zijn 5000 inwoners en 16 bordelen. zolang er hoerenlopers zijn blijven er hoeren maar om nu gelijk een eigen forum te opennen..???
 
Begrijp me aub goed, ik zeg ook niet dat het goed si dat ze bepaalde landen als sexparadijzen zien, en goedkope vrouwen, enz, enz, enz.
En weet donders goed dat veel gedwongen dit werk doen, en diegenen die dat doen, de pooiers / mensenhandelaars, verdienen niks minder dan de doodstraf in mijn ogen, omdat niemand het recht heeft iemand anders zijn leven te bepalen, en al helemaal niet kapot te maken.

En dat ze hun eigen forum hebben, tja, op internet is bijna alles mogelijk.
Tis triest ja...
Misschien dat de 0xfe1 fo hoe die hackers crew ook mag heten , hier iets aan wil doen.
Hun gegevens openbaar maken ofzo... zou lache zijn..
 
Ik ben door Teplice en Cheb gekomen, die steden lijken echt alleen maar te leven van alcohol, sigaretten en vooral hoeren. Geeft een slecht beeld van Tsjechie, niet echt ¨welkom in tsjechie¨

Erik
 
R

rob.goverde

Guest
Hoi Erik,

Je opmerking verbaast me, afgelopen zomer een aantal keren in Cheb geweest o.a. centrum, Hypernova en bij de Aziatische markt, de grens zeker een keer of 5 gepasseerd, ik heb weinig hoertjes gezien. Dat had ikzelf anders verwacht, had er veel meer verwacht gezien eerdere ervaringen. Wat me wel opviel waren drugsverslaafden en alcoholverslaafden. Kinderen die bedelden en de boel oplichtten. Bij Hypernova veel Roma's die nogal opdringerig hun waren, o.a. sokken prbeerden te verkopen. Als je nee zei, vielen ze je lastig (maakte mijn vrouw mee)

Jaren geleden was het in Cheb veel erger.
Maar door het betere beleid en aandacht in buitenlandse media wordt dit m.i. ras minder.
Vorral de laatste tijd wordt er aandacht besteed aan de jonge leeftijd van deze meiden en de gedwongen situatie. Vooral Roma kinderen van 12-13-14-15 jaar worden hiertoe gedwongen. De ouders en familie exploiteren als het ware hun kinderen, SCHANDALIG
 
Er stond zo´n zigeunermeisje bij een bushalte, waar wij net stopten om op de kaart te kijken. Toen hadden we (mijn ouders en ik) erover wat ze daar deed, en we hadden net besloten dat ze toch maar gewoon op de bus stond te wachten, toen ze in een Duitse Audi stapte. Ach ik ben gewoon niet zoveel gewend, kom uit n dorp he
laugh.gif


Erik
 
Bovenaan