Hoi allemaal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Brenda en mijn wederhelft heet Reymond.
We zijn vorig jaar september voor de tweede keer naar Tsjechie geweest, de eerste keer is zo'n 14 jaar geleden, dat was geen succes, slecht huisje, kapotte auto waardoor mijn schoonouders niet te genieten waren.
Vorig jaar hebben we het super gehad, mooi huisje, lekker weer en ons hondje vond het ook heerlijk we hadden een grote tuin waar hij lekker kon rennen en de Tsjechen vonden hem ook lief, waar we ook gingen eten het was nergens een probleem (we gingen wel altijd buiten op het terras zitten)
In september 2007 willen we weer naar Tsjechie maar we zijn nu al aan het zoeken naar een mooi huis met zwembad. Heeft iemand een idee?
 
Ideeën genoeg.... maar misschien is het handig om even te vermelden in welke regio jullie wat zoeken, voor hoeveel personen, wat je daar wilt gaan doen... Zoek je een buiten zwembad of een binnen zwembad ?

Is er iets dat je graag wilt zijn als je in Tsjechië ben?
 

Freddy2005

† In Memoriam
boterbloem schreef:
Ik zal me even voorstellen, ik ben Brenda en mijn wederhelft heet Reymond..........
In september 2007 willen we weer naar Tsjechie maar we zijn nu al aan het zoeken naar een mooi huis met zwembad. Heeft iemand een idee?

Je bent er wel vroeg bij Brenda met de voorbereiding voor volgend jaar. Voorstellen kon wel iets vroeger want ik zie dat je reeds van 19-07-05 forumlid bent. Alvast veel voorbereidingsgenot en zoals Arno schrijft "Waar willen jullie ongeveer heen ?".
 
Bovenaan