Hoera, weer naar Tsjechië!!!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Voor het eerst sinds 2018 weer naar het Mooie Tsjechie.

We gaan in juni dit keer 3 nachten naar Cheb (overnachtingsadres nog niet bekend), dan 5 nachten naar Brno (OREA Resort Santon Brno) en tenslotte gaan we 5 nachten naar Praag (voor de 4e keer naar Hotel Olšanka in Praag 3).

Nog een paar maanden wachten dus .....

Ik ben jeugd-voetbaltrainer en ook trainer van een 1e elftal en schreef een aantal amateurvoetbalclubs in en rond Brno aan met de vraag of ze ook een fan-shop hebben want ik wil graag shirts van amateurclubs uit Tsjechie. 1 club (FC SVratka Brno) stuurde dit bericht terug:

Hi René, we'll give you a T-shirt for free. Or we will change it for one hour of training for our children. You can choose the category yourself.
😉


Fantastisch toch? Ik gaf als antwoord dat ik het shirt niet gratis wou, maar er graag een uurtje training voor wou geven !!!

later meer.

Groeten, René
 

Ad Verschoor

Donateur
Misschien een idee voor je eerste overnachtingen in Cheb. Ik heb voor eind augustus een hotelkamer vastgelegd in Skalna (www.hotel-skalna.cz). Het ligt op 13 kilometer van Cheb en ik betaal nog geen 50 euro per nacht voor een 2-persoonskamer, incl. ontbijt voor 2 personen. Uiteraard alvast een goede vakantie gewenst.
 
Heb ik over nagedacht Ad, maar we zijn al 2 x in hotel Slavie geweest. Dicht bij het centrum, maar ook niet zo ver van de voetbalclub waar ik contact heb FK Hvezda Cheb. Kan ik een paar pivo's met mijn collega-trainer drinken want het is ongeveer 10 min. Lopen van het hotel.
 
Bovenaan