Hoe was Oud & Nieuw?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

..... dat vraag ik me nou af. Hoe hebben jullie, Forumleden, Oud & Nieuw gevierd?
Samen met Pasqual, Martina, Ralph en nog vele anderen hebben we een leuke avond in een schuur in Tsjechie gehad. Zodra de fotogalerij werkt zal ik proberen wat plaatjes te plaatsen.

doei, Bart
 
In een miniscuul dorpje, Kozlov, bij Jihlava, met vrouw schoonouders een nachtwandeling gemaakt door besneeuwde heuvels, waarbij we gruwelijk verdwaalden en tot waar we konden kijken witte heuvelvelden zagen en zodoende niet om middernacht thuis. Gelukkig een fles slivovice en becharov en sterretjes bij ons.
aangenaam.gif
ahum.gif
tongue.gif
 
Boffen jullie...
Wat ons betreft, gewoon in Berkel-Enschot, conform de Nederlandse gewoontes. Hopelijk volgend jaar anders.
 
Geen oud en nieuw in Tsjechie voor deze jongen maar gewoon in Rijswijk. Met vrienden gevierd, beetje kletsen..lachen....proosten....kletsen en weer proosten! Vanaf middernacht iedereen door het dolle heen en er wordt flink wat champagne "doorgespoeld" om de vette oliebollen en appelflappen weg te werken..... De nodige AHHH's en OEEE's waren natuurlijk ook aanwezig bij het kijken naar andermans vuurwerk.
Hopelijk volgend jaar in Tsjechie......

PS: mooie discobol trouwens! Die zie je niet veel meer....
 
Was inderdaad echt top avond in de schuur bij Pasqual, lekker feest gevierd ...
Het dorp werd opgeschrikt met de nieuwste plaat van Frans Bauer waarop velen Tsjechen stonden te swingen alsof het Karel Gott was.
Uitslapen ...dat zat er helaas niet in .
mad.gif
 
tot 10 uur erg gezellig met mijn zus en haar buren. toen was ruth het zat en konden we huiswaarts. gezellig met zijn tweeen op de bank. en wat te knabbelen
 
Oud en nieuw was supergezellig in een klein Tsjechisch restaurantje met onze vrienden en de gehele plaatselijke bevolking, live muziek, allerlei heerlijke hapjes en drankjes, champagne, zang, dans en sneeuw. Vanaf 19.00 uur een groot gezellig feest. Het was mijn eerste Tsjechische oud en nieuw maar zeer zeker niet de laatste!
 
Mijn eerste oud & nieuw in CZ was fantastisch.
Lenki en ik waren samen met vrienden in Praha en we hebben het nieuwe jaar verwelkomd met veel sjampoepel
monkey.gif
en vuurwerk vanaf de Karelsbrug.

Trouwens over de kwaliteit van Tsjechisch vuurwerk heb ik mij positief verbaasd... Goed spul!
laugh.gif
 
Geskied op Medvedin (lekker) en 's avonds gezellig en rustig men onze buren van de dorpje een paar glaasjes gedronken... weer eens wat anders (wat rustiger dan normaal). Was wel leuk hoor!
 
Hallo allemaal, een beetje een late reactie
blush.gif
. Weinig achter de pc gezeten en als ik er achter zit dan schuift de jongste van 1& een stoel erbij en gaat op t toetsenbord zitten rammen
mad.gif
. Is dan dus ook niet relaxed
shocked.gif
. Nu avondje rustig dus kijken op t forum. Tjeee wat is er veel gebeurd
30.gif
.

Nou ons oudjaar was voor t eerst in Tsjechie aan t Lipnomeer. Waar het wit, wit en wit was. Supermooi. Het vuurwerk viel ons iets tegen. Onze kleinste zoon kreeg op de 2de dag dat wij er waren een middenoorontsteking die opengebroken was met hoge koorts en dit was op de 2 na laatste dag over. Dus om en om met de andere kids het ijs op. Kids hebben daar geschaatst, geskied, gesleed en heerlijk met sneeuw gespeeld. Ondanks de ziektes en het flauwe vuurwerk vonden wij het te gek en gaan er zekers het aankomende oudjaar weer naar toe.
yeah.gif


Groetjes
laugh.gif
 
Bovenaan