hoe kom je in tsjechie terecht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

<font color="blue"> </font> hoe kom je in tsjechie terecht. nou dat is voor mij alweer een tijdje geleden dat was in 86/87 als fanatiek motorrijder ik ben toen eerst naar de DDR gereden naar vrienden die elk jaar naar Brno gingen naar voor de motorraces in het pension van de paardenpolitie maar toen nog niet veel van het land gezien! was wel een prachtige ervaring daar op en rondom het circuit. jaren al niet meer geweest, 5 a 6 jaar terug met hemelvaart richting het slapymeer waaronderen bij het plaatsje zivohost je hebt namelijk een dorpje zivohorst onderwater kan je naar toe duiken ben er al twee keer geweest rondom het slapymeer prachtige omgeving en nou komt het WINTERSPORT
yeah.gif
nog nooit gedaan met ze alle naar spindleruv mlyn skieles genomen en eind van de week konden we allemaal de piste af wat een verslaving dat skien en het was ook een super mooi gebied nou hadden we ook een heel leuk hotel in nedelandse handen het <font color="red"> </font> bloed <font color="blue"> </font> begint alweer te stromen want we waren al weer plannen aan het smeden voor de volgende keer dit jaar willen we graag naar een ander plaatsje ook in het reuzengebergte pec pod snezkou of janske lazne of ergens daar tussen in dus tips zijn welkom we hadden al iets gelezen over cerny dul wij wensen jullie net zo veel plezier als ons in tsjechie groeten eric stephanie en kriz
 

Macek

Geroyeerd Lid
Ik kom al jaren in Cerny Dul, bij de familie Camsky. Deze hebben een pension, Jaroslava en sinds een paar jaar ook Hotel Posta in beheer. Keurige schone kamers met douche en toilet. Het restaurant van Posta is perfect, ook de prijzen zijn OK. In het dorp kan je ski's huren, mountinbikes enz. nog wat weten? ik zie wel veel plezier vr. gr. Macec.
 
als vast bedankt voor je informatie hoe komen we in contact ? is het hotel vlak bij de piste ? zijn er goede busverbindingen naar janske lazne en pec pod snezkou ? met vriendelijke groet eric en stephanie
 
R

rob.goverde

Guest
Ik heb og wel een goed adres voor je vlakbij in Horni Maxov, pension Triumph. Goed fraai en niet te duur.
wil je het adres dan hoor ik het wel
 

Macek

Geroyeerd Lid
Erick, de volgende gegevens heb ik hier, de Familie camsky is te bereiken onder de volgende nummers:
00420 438 492 245
mobiel 0604 /806 380
fax 00420 438 492 158
E-mail: cmates@atlas.cz
Veel succes en mocht je er niet uitkomen dan zie ik het wel, vr gr. de pivonist.
 
hallo macek
wij hebben geprobeerd naar de familie camksy te mailen maar wij krijgen ons eigen mailtje terug zonder antwoord en faxen lukt ook niet kun je ons veder helpen ?
groetjes stephanie
 

Macek

Geroyeerd Lid
Probeer eens te bellen, mevr Camsky (Jarsja)spreekt goed Duits, ik heb nog een ander nummer 0042 499 435 245
Het adres is Zdenek Camsky, 543 44 Cerny Dul 252.
IK probeer je te mailen, even geduld. groeten Macek.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Erick, ik heb je een prive bericht gestuurd je kan en mag me bellen groetjes Macek
 
Bovenaan