Hledám práci/garsonku v Amsterdamu - Ik zoek werk + appartementje in Amsterdam

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoj:)
O prázdninách plánuji stěhování do NL. Hledám práci a nějakou garsonku nejlépe v Amsterdamu. Studuji pátým rokem Nizozemštinu.
Díky za jakoukoli reakci:)
Alena

Hoi:)
In de zomer wil ik me naar NL verhuizen. Ik zoek werk en een huurappartementje het liefst in Amsterdam. Ik heb Nederlands gestudeerd.
Bedankt voor elke reactie:)
Alena
 
Hallo Alena.
Ik woon met mijn Tsjechische vriendin in Den Haag.
Is Den Haag niks voor jou? Hier vind je gemakkelijker en goedkoper een woonruimte dan in Amsterdam. Wij hebben hier de Tsjechische ambasade en het Tsjechisch centrum en het mooiste strand van Nederland. Amsterdam is maar 60 kilometer en niks aan. Woonruimte kun je zoeken op directwonen.nl en kamernet.nl
Als ik weet wat voor werk je zoekt kan ik je mischien helpen. Maar dan moet je een sofie nummer van de belastingdienst hebben.
We hebben vaker Tsjechische vrienden aan werk geholpen in Nederland.

Succes,

Ed en Petra
 
Hoi, hoi:)
Ik zoek echt iets richting noorden, omdat mijn vriend in Den Helder werkt. Amsterdam is een goed compromis voor ons, omdat hij elke dag terug naar me toe kan rijden en ik heb in Amsterdam veel grotere kans om een werk te vinden. Ik heb bachelor van NL en economie gehaald en ik ben nu in het laatse jaar van de master studies. We willen gaan samenwonen omdat het vliegen heen en weer al echt niet te doen is. Ik heb nog geen echte werkervaring dus ik weet dat het begin zal wel moeilijk zijn. Misschien zou ik voor een goede baan ook naar Den Haag gaan, ik heb daar een van mijn beste vriendinnen, maar zonder een baan ga ik liever voor Amsterdam.
Wat denken jullie daarover? Is er een kans voor een baan voor mij? Mij maakt het niet uit wat voor baan ik zou doen als het niet een schoonmaakster is...
 
Hallo Alena.
(Met wizzair kun je van Praag naar Eindhoven voor €19.99)