Het lelijkste souvenir van Tsjechië!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Schitterend, wat een klok! 6000 Jaar (corrigeer mij als het er meer of minder zijn) menselijke beschaving is niet tevergeefs geweest. :stout:
Ik heb nog een lege Becherovka fles staan, die is spraakmakend geweest.
Ik heb vele volle flessen zien komen en vele lege flessen zien gaan; daar waren er vele bij die mij het zwijgen hebben opgelegd (afgezien van een hoop gesnurk waar Eus nu nog niet over is uitgepraat). :(
 
Dacht ik toch een wereld topic te starten!
Maar jullie kopen blijkbaar alleen mooie souvenirs.
Afijn, nu we het toch over Tsjechen hebben: die zijn toch wel de slechtste chauffeurs van Europa.
Totaal gespeend van inzicht.
Inhalen in bochten.
Volstrekt achterlijke manoeuvres.
Maar ach, dan zetten we toch weer een monumentje, vooral in bochten.
Wie neemt daar de examens af?
Niemand denk ik, wordt gewoon overhandigd.
Zo dat was het dan weer nadat we voor de zoveelste keer een idioot achter ons reed en naar binnen wilde rijden, vervolgens in een bocht inhaalde, daarna langzaam ging rijden om vervolgens een oprit op te rijden.
Waarom denken de Tsjechen toch dat ik harder ga rijden omdat ze bijna achter mijn bumper raken?
Wie weet het antwoord?
 
kukel, er is niets mis met je topic. Die klok is inderdaad zooo ... (invullen naar keuze) dat het daardoor al een bijzonder item is!
In zulke gevallen zou ik graag willen weten wie zoiets heeft bedacht en heeft laten maken. Wat voor bedrijf of persoon zou dat zijn?
Laten we voorlopig zeggen dat het een interessant object is.
 
Bovenaan