Helemaal nieuw

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goedenmiddag,

Ik ben helemaal nieuw, niet alleen op dit Forum maar ook wat het land Tsechie betreft.
Ik ben 55 jaar, getrowud met een lieve man en we hebben 5 kinderen en 11 kleinkinderen. We hebben altijd gekampeerd, eerst natuurlijk met alle kinderen, de laatste 2 jaar weer met zijn tweetjes in een hobby caravan.
Wij zijn inmiddels rustzoekers en zijn gem op kleine campings, eenvoudig, als het toilet maar schoon is, en er 's morgens een broodje te verkrijgen is.
Wij hebben totaan dit jaar praktisch alleen maar in Frankrijk gekampeerd, en hebben min of meer besloten deze winter ons te gaan verdiepen in een nieuw vakantieland, en dat is Tsjechie geworden.
We zijn er nog nooit geweest, we weten slechts waar het ligt en dat de hoofdstad Praag is.
Waar beginnen wij met orienteren, zoeken, uitpluizen. Waar vinden we leuke campings voor grijze mensen, en wat moeten wij weten ?
Waar beginnen wij?:denk:
 
Lezen, lezen op dit forum.
Praag is inderdaad de hoofdstad van Tsjechie, dus je bent al op de goede weg :fluit:
Wat zoeken jullie voor een camping is dat voor de winter of voor de zomer??
Mega campings zul je niet vinden zoals die er wel zijn in Frankrijk.

Maar ik denk dat je eerst moet weten welk gebied in Tsjechie je wilt bezoeken.

Mochten er dan nog vragen zijn dan kan je ze rustig stellen op dit prachtige forum.
 
Het ziet ernaar uit dat je een prima keus gaat maken, wanneer je van kleine campings en rust houdt ben je hier aan het goede adres. Tsjechie biedt van alles. Doorzoek het Forum en schaf een reisgids aan en je zult je snel wegwijs maken om volgend jaar eens iets heel anders te ervaren. Welkom & Succes!
 
Bovenaan