hartstikke nieuw

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik zal me dan ook maar even voorstellen.
Ben sinds 'n paar dagen lid en heb nu al heel wat gelezen en veel leuke foto's gezien.
Ben 39 jaar,ben alweer ruim 16 jaar getrouwd met de liefde van m'n leven(dat hoop ik tenminste want als ik nu nog op zoek moet naar 'n ander).
Wij zijn inmiddels al een paar keer in tjechie op vakantie geweest,jammer genoeg alleen nog maar in de zomer.
Ik was al na ons eerste bezoek aan tjechie helemaal verkocht,vooral de rust en de ruimte,natuur en cultuur,nou ja ik viel eigenlijk voor alles wat tjechie te bieden heeft.lekker s'morgens vroeg een pilsje pakken zonder dat er iemand raar staat te kijken.
Nu weet je eigenlijk nog niets van me maar als ik heel mijn verhaal moet doen kan ik net zo goed 'n boek schrijven en daar m'n geld mee gaan verdienen,niet dat het een bestseller zal worden,maar ik ben dan toch weer even bezig.
wel wil ik nog even zeggen dat ik in die paar keer dat ik op het forum ben geweest al veel plezier er aan beleefd heb,mede omdat het zo makkelijk werk.
nou groet en tot horens.
 
Hoi Jolanda, welkom:shake:. Ik ben je al een paar keer tegengekomen;),
ik hoop dat je een hele gezellige tijd hebt hier, maar dat zal wel lukken.
groetjes en we horen nog van je:)
 
bedankt voor dit hartelijk welkom
maar Noekie moet dat nou veel plezier,ook in tjechie.Zoals het er nu naar uitziet duurt het nog tot de zomer voor we weer die kant op gaan:snik:
Maar tot dan geniet ik gewoon mee met de verhalen van degene die het geluk hebben er eerder te komen.
 
Bovenaan