Handgemaakte kaarsen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dit jaar ga ik in augustus voor de 2e maal naar het Reuzengebergte, Rokydnice nad Jizerou. Ik heb er geboekt bij een leuk pension, het is ondertussen ons 'familiepension' geworden. http://www.jaaty.com

Mijn zus was er het eerst geweest en was dolenthousiast. Ze is er daarna nog een keer geweest, echter met haar nieuwe vriend en mijn andere zusje. Ik ben ook geweest met mijn vriend. Eerst zag hij Tsjechië niet zitten, maar toen ik vertelde dat je er geweldig kunt golfen, ging hij overstag :stout:

Dit jaar ga ik weer, naar het zelfde pension maar nu samen met mijn moeder.

De eerste keer dat ik er was heb ik in een gewone drogisterij prachtige handgemaakte kaarsen gekocht. Weet iemand hiervoor een specifiek adres?
 

kuurgast

Donateur
05.jpg


Melanka je bedoeld deze handgesneden kaarsen? Die zijn bijna in iedere plaats wel te koop.
In Jičin is een winkeltje waar een jonge vrouw ze maakt zie mapy.
 
Hallo Melanka. Wij zijn ook reguliere Tsjechiegangers. ook wij hebben de handgemaakte kaarsen gezien.
Mijn vrouw is tsjechisch, en mede door die 2 dingen zijn we zelf een webshop begonnen in handgemaakte kaarsen.
je kan ons bezoeken op onze website. (even Google'n) De soort kaars die Kuurgast hierboven laat zien, worden voor ons gemaakt. de levertijd is ongeveer 3 weken. Wil je meer weten, mail ons via de website...

Mvg,
Lightyourlife
 
Bovenaan