Hallootje uit Doetinchem

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

P

puls

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil ons ook even voorstellen!
Wij gezin met 2 kinderen in de leeftijd van 9 en 4 jaar, willen dit jaar eens wat anders als Frankrijk, en zoeken ons dus gek naar informatie in Tjechie.
Wij willen afhankelijk van afstand, met de caravan of een chalet huren op een camping.
Echter vind ik het knap lastig!!!!!
Ik heb heel wat sites bekeken, en heb deze vele links op mijn web gezet:

www.tsjechie-camping-site.jouwpagina.nl

Echter zijn wij er nog niet uit!
Als iemand iets leuks voor ons weet, geschikt voor kinderen, het liefst met een zwemmeer en wat speelmogelijkheden voor kinderen, of vele kinderen aanwezig, redelijk sanitair, horen wij dit graag!
 
Hallo!
Welkom op het forum! Ik weet helaas niets van campings in Tsjechië, maak zelf altijd gebruik van een pension. Maar op de site www.spindl.com staat heel veel informatie over de plaats Spindleruv Mlýn en omgeving, hetgeen ik zelf de moeite waard vind. In Spindler hebben ze in ieder geval een leuk zwembad met 3 verschillende glijbanen en je kan via de piste daar omhoog naar een schitterend wandelgebied, wat voor de kinderen denk ik ook mooi zal zijn!
Wie weet vind je via deze site nog wel meer informatie over de omgeving en eventuele campings in de buurt.
Groetjes Jolanda
 
Was jij dat die zo vroeg op was dat ze zich aanmelde op dit forum om 6.40 uur. Dat is toch geen tijd om je aan te melden?:D Dan hoor je te slapen op zaterdagmorgen:fluit: . Maar welkom op het Tsjechisch forum.
 
@Puls
Hallo daar in Doetinchem en welkom op het forum. Ondanks dat wij bij jullie in de 'achtertuin' wonen en wij al meerdere jaren naar Tsjechie gaan, hebben we helaas (nog) geen ervaring met campings. Wij boeken altijd een pensionnetje of een vakantiehuis. Onze kinderen genieten volop tijdens de vakanties, dus dat moet voor jullie ook gaan lukken. Succes met de zoektocht!
 
Bovenaan