Hallo

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo allemaal,

ik ben Rachel, 32 uit nederland.
Ik ga dit jaar weer naar tsjechie op vakantie. Nu ben ik ook iemand die aan modelfotografie doet voor haar hobby en voor een vraag hieromtrent heb ik me aangemeld hier op het forum.
Ik ervaar de taal als een echt probleem, en krijg niets gevonden wat met een aanbod van modellen te maken heeft.
Is er hier misschien iemand die me kan helpen een dergelijke site te vinden waar gewerkt wordt met gratis aanbod van modellen en gratis aanbod van fotografen, zodat ik van te voren een contact kan regelen? Ik zou graag in het mooie Praag een fotoshoot hebben in mijn vakantie. Maar het ter plekke zoeken naar een model en zaken uitwerken kost dan teveel tijd.
Ik hoop dat iemand me met deze vraag kan helpen.
Verder wil ik nog ff kwijt dat ik dit een toffe site vind, heb hier eerder al toffe tips gehad.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

groetjes Rachel
 
Lastige vraag omdat je het gratis wilt, er zijn genoeg modellenburo's in Praag maar die vragen natuurlijk een professionele vergoeding (ik neem aan dat jij achter de camera staat). Mmmm, is het geen idee om iemand op straat aan te spreken of in een Tsjechische kroeg? Trouwens welkom hier!
 
hai dank jullie voor jullie heel snelle reacties!

Ik ga zeker op de link kijken die me aangeraden is.

En idd het is een heel normaal iets, je hebt dan beiden mooie foto's voor je portfolio of idd voor de lol.

Ik ben op zoek naar een model, zelf fotografeer ik.

Ja iemand aanspreken op straat is ook een optie, maar dan gaat er veel extra tijd in zitten, die ik helaas niet heb binnen mijn 2 weken vakantie.

En ik ben niet zo van de straatfotografie.....dat ik een toevallige voorbijganger wil fotograferen. Ga liever voorbereid op pad.

Sluit ik voor nu af en ga ik even op de geboden links kijken, thanx again arno en pepo.

gr Rachel
 
dank je noekie.

ben gisteren dus gaansurfen naar de benoemde links: de eerste dat is allemaal betaald, via een buro.
De tweede link is helemaal goed! Ben er erg blij mee, alles in engels ook en hoop via daar een model te vinden.

groetjes
 
De tweede link is helemaal goed! Ben er erg blij mee, alles in engels ook

Achja... websites met mooie vrouwen ken ik wel.....

uhh.... ik bedoelde te zeggen dat ik sinds een tijdje ook wat aan het spelen ben met een DSLR en dat ik me op die site wat liet inspireren :)

Al is mijn vaste model een stuk jonger dan de dames (en ook heren) die op die website staan....
 
Bovenaan