Hallo, ik ben ook nieuw hier

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even netjes voorstellen, Ik ben Miranda kom uit Nijkerk in het midden van het land. Wij zijn door vrienden in tsjechie terecht gekomen om eens te zien waarom zij daar wilde gaan wonen.
Nou meteen zelf ook verkocht aan dit geweldige land. Wat een rust en tegelijkertijd leuke dingen om te doen. Een geweldige natuur, leuke gezellige mensen. Ondertussen zijn we nu 5 keer geweest en willen zovaak mogelijk terug (zoals zovelen met ons meevoelen :deuk: )
We zijn in Javornik bij Esther, Lucas en Ab terecht gekomen en die komen niet meer van ons af :deuk: :deuk: . Geweldig dit pension ! Top jongens.
Ik houd van leuke dingen doen met mijn man en kleine vriendje Romano van bijna 5 jaar. Dus ik ben altijd opzoek naar leuke dingen om te doen. Ik heb (stiekum) al eens als gast meegelezen met jullie, maar vond het wel eens tijd om me eens netjes aan te melden.

Groetjes :zwaai:
 
Inhouden :hmm: ???? Hoe bedoel je? :D Natuurlijk, ik zal je geheimpjes niet verklappen hoor :deuk:
Maar wel leuk dat je even reageert Jolan. Dat krijg je als je ziek thuis zit he, ga je vertier zoeken :deuk:

groetjes en ik zie je weer bij Ab ??
 
Kleine uitleg voor Maria, ik heb al 3 dagen een dipje, wat grieperig en veel hoesten. Dus ik heb mezelf 2 dagen rust voorgeschreven met de hoop dat ik me morgen beter voel en dan weer door kan stomen want het zit in het aard van het beestje om lekker aan de gang te blijven.

en Jolan is Punk de waakhond hier?? :deuk: , moet hij Mij ? in de gaten houden of begrijp ik dit verkeerd? :confused:
 
dank je wel Punk, no hard feelings hoor, maar ik kan er toch niets aan doen dat er iemand bij jullie niet van clowntjes houd? :traan:
Bedankt voor het welkom en ik zal proberen me netjes te gedragen. (wie weet is dat een goed voorbeeld voor de rest? :deuk: )
 
Bovenaan