......... Hallo allemaal ...........

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,
Nieuw Lid .... en het is wel zo netjes om me even voor te stellen. Ik ben Tomas. Mijn moeder is een Tsjechische en mijn vader komt uit Nederland. Zelf ben ik in Nederland geboren en heb helaas nooit echt de kans gehad om de Tsjechische taal goed te leren. Ik probeer nu de taal toch wat beter te leren en vandaar dat ik hier ook terecht ben gekomen. google told me...
Ik vind Tsjechie echt een geweldig land!!.
30.gif
Ik hoop er misschien een tijdje te kunnen gaan werken. Mijn eerste indruk is dat jullie allemaal heel erg vriendelijk zijn en als een hecht gezellig kliekje overkomen.
smiley20.gif
Ik hou van feesten, bezoek graag festivals en probeer zoveel mogelijk te genieten van alles wat er iedere dag op me afkomt.
 
Cau Tomasi,
Welkom op het forum. Ik wens je hier veel plezier toe en je zult hier vast vinden waar je naar op zoek bent.
Met dat Tsjechisch leren komt het ook wel goed. Er zijn hier veel mensen die dat ook van plan zijn, of al bezig zijn ermee, dus je bent op de juiste plek
smile.gif
 
Ahoj Tomasi,

Leuk dat je er bent. Ja hier kan je veel van ons leren. Nou mijn vriend kent al het belangrijkste tsjechische woord, zonder die kan hij in tsjechie niets.

PIVO = Bier

Hahaha.........
yeah.gif
Nou veel plezier.
 
Hoi!

Welkom hier. Het wordt alleen nog maar gezelliger en leuker als je wat langer lid bent!

Veel plezier!
 
Hallo Tomas,

Welkom op het Forum!!!
aangenaam.gif
Het is hier heel gezellig.

Mocht je ooit een cursus Tsjechisch nodig hebben, kijk dan op mijn website: www.bohemianrelations.com. Ik geef privé-lessen in 's-Hertogenbosch (niet ver weg van Eindhoven en Veghel...).

Groetjes,

Jana
 
D

Deleted member 495

Guest
Ik had mijn leesbril duidelijk niet op.
Sorry
30.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Toen ik de link probeerde, kreeg ik een 404 pagina, of te wel pagina niet beschikbaar op Planet.NL. Zal dus wel tijdelijk uit de lucht zijn geweest. Gebeurt bij Planet wel vaker.
 
Met punt werkte ie bij mij echt niet, zonder punt wel. Maar goed, hij is er nu toch en dat is het belangrijkst.

O ja, en voor ik het vergeet: Tomas, welkom!
 
Met of zonder punt maakt me niet zoveel uit hoor... Zolang er maar geen punt achter gezet word vind ik het allemaal best...
laugh.gif


Groetjes Tomas,
 
Bedankt voor je complimentje, Cor. De link werkt in ieder geval zeker in mijn profiel ....

Groetjes

Jana
 
Hoi Tomas, welkom bij dit clubje. Beetje laat maar ja, erg druk en had ik eindelijk tijd lag dat stomme planet eruit. Hadden ze een storing in dit gebied. Maarja, alsnog dus, WelkoM
 
Bovenaan