Guesthouse Rajka in Mojné

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Guesthouse Rajka in Mojné (Zuid-Bohemen)

Ja hoor, die omgeving is zeer geschikt om te fietsen. Het is natuurlijk wel wat heuvelachtiger dan in Nederland maar het is bijzonder goed te doen. In Tsjechie kun je ook fietskaarten kopen van de omgeving waar jullie naar toe gaan.In Trebon zie je erg veel fietsers en daar kun je ook fietsen huren.
 
Zwemgelegenheid in Mojne

Hallo we willen dit jaar naar Guesthouse Rajka in Mojne .....maar we vroegen ons af of er wel zwembaden in de buurt zijn.
Dit is ons 4e jaar dat we naar Tsjechie gaan en het bevalt ons uitstekend... :top:.....we gaan met 2 kids ...6 jaar en 8 jaar ..!
Of als iemand meer ervaring heeft met deze Guesthouse dan hoor ik het wel ..:denk:
Alvast bedankt ..!!
 
Deze kaart geeft zwembaden aan die nogal uit de richting liggen. Ook Ceske Budejovice is nog een eind rijden.
Maar wellicht zijn er in de buurt wel "natuurzwembaden", ik zou het gewoon aan de eigenaren van deze Guesthouse vragen.
Ben ook wel benieuwd of er ook forumleden hier geweest zijn?:zwem:
 

kuurgast

Donateur
De website geeft al aan in de omgeving kan je wandelen,fietsen,kanoën,vissen en zwemmen.
Dit zwemmen zal vast in een van de omliggende natuurbaden zijn.
Als iemand vraagt naar een "zwembad" en je kijkt op mapy.cz dan is dit de dichtsbijzijnde.:confused:
 
Deze kaart geeft zwembaden aan die nogal uit de richting liggen. Ook Ceske Budejovice is nog een eind rijden.
Maar wellicht zijn er in de buurt wel "natuurzwembaden", ik zou het gewoon aan de eigenaren van deze Guesthouse vragen.
Ben ook wel benieuwd of er ook forumleden hier geweest zijn?:zwem:

Ik ben er geweest, een jaar of tien geleden.
Toen was men nog druk aan het verbouwen, maar er waren al erg mooie wc's en douches. Kamperen was achter het gebouw in de boomgaard, en op het binnenhof was vuurplaats e.d. Heel sfeervol en gezellig ingericht.
Toen wij er waren was het zeer rustig, slechts twee kampeerders en een handjevol kamerverhuur. We zijn niet lang gebleven, omdat de kinderen het saai vonden zonder andere kinderen. Maar dat zegt niets over de kwaliteit van de camping en de sfeer tegenwoordig.
Wat ik nog weet is dat je achter de camping afging, en dan zo'n beetje meteen in een maisveld stond. Dat had wel iets.
Op een korte afstand van Cesky Krumlov.
 
Bovenaan