Groeten uit Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

ik zal me snel even voorstellen. Mijn naam is Sylvia en ik woon en werk sinds een jaar in Praag (5). Ik kwam deze site toevallig tegen toen ik recepten zocht op google en zag meteen dat hier veel nuttige informatie op staat. Natuurlijk ben ik ook altijd bereid om iedereen te helpen die tips nodig heeft over Praag.

Groetjes,
Sylvia :)
 
Ahoj Sylvia,

Welkom op de beste forumsite over Tsjechie! Ik woon zelf niet in Praag maar ben erg blij dat ik iedere dag naar mijn werk mag gaan in deze prachtige stad. :D

Veel plezier hier....
 

Leen

† In Memoriam
Ik moet wat bekennen Freddy. Ik ben gestopt met roken en de kilo's vliegen er aan Adrie heeft me op dieet gezet. Knedliky krijg ik pas weer als de kilo's weer af zijn. Nu dacht ik.....:D

Leen
 
Welkom Sylvia. Ik moet bekennen dat ik een beetje jaloers ben. Ik heb zelf ook ruim een jaar in Praag gewoond (1995-1996) en probeer elk jaar een aantal dagen te gaan. Gewoon omdat ik het zo vreselijk mis en ik nog veel vrienden heb daar.
Karen
 
praag

hoi sylvia,toevalig ga ik deze zomer naar praag , na lang nadenken :confused: is de keuze op:yeah: sunny camp gevallen, denk dus dat ik je nog wel om info zal vragen . heb al veel goeds over de stad gehoord , kan niet wachten om het zelf te zien .:gitaar:
 
hoi sylvia,
ik ben 2 keer in praag geweest en ik vond het er erg mooi. mooier al bv parijs. ik wens je veel plezier op het forum, en hopelijk kan jij ons mooie dingen over tsjechie vertellen
 
Welkom op het forum Sylvia. Praag is mijn favoriete stad en ik kom er ongeveer eens in de zes weken (als het lukt vaker). Ik heb ook al een heleboel vrienden in Praag en omgeving, dus ik heb altijd een goede reden om weer terug te gaan.
Heb je de recepten waarnaar je zocht ook nog gevonden?
 
Bovenaan