Goedkope campings?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,


Ik ben opzoek naar een GOEDKOPE, rustige en kleine camping in Tsjechie..
Ik ben al eens eerder in Tsjechie geweest met mijn familie.. maar dan huurden we een huis, dat was altijd erg leuk! Ik vind Tsjechie een fantastisch land! maar ben dan ook nooit ergens anders heen geweest.. maargoed!
Nu zoek ik dus een GOEDKOPE camping.. ik ben namelijk net samen gaan wonen met mijn vriend.. en we zijn echt aan vakantie toe!
We konden ook wel in nederland blijven maar wil je dan iets leuks doen.. ben je al gauw meer kwijt.. plus dat we de heenreis niet hoeven te betalen omdat mijn vriend een bedrijfswagen heeft, ook voor prive gebruik.. dus wij tanken hem lekker helemaal vol en dan rijden maar:D...
Maar we weten niet goed hoe we op het internet goedkope campings tegen komen.. wat voor mij duur is, is voor de meeste misschien goedkoop.. (ik vind al snel iets duur:bloos2:, ben student).. ik zoek dus iets voor een tientje per nacht.. dat moet wel redelijk zijn voor een camping.. TÓCH??? Ik hoef geen druk bezochte camping vol jongeren en/of drukte etc.. Dan zit ik liever tussen wat oudere mensen, en gezinnetjes.
Ook een klein zwembad zou leuk zijn, ik hou van een duik s'ochtends als je net de tent uit komt rollen!:lmfao:...
Maar dit hoeft niet persee ben dan misschien een beetje veeleisend:bloos2:...
Maar waar het dan vooral om draait is ; GOEDKOOP!!!
dus voor een tientje..

Ik hoop spoedig op positieve reacties!

Groetjes,

Karlijn.
 

kuurgast

Donateur
Hoi Karlijn dit is wel een uitdaging. :denk: Welk gebied dacht je aan?
Het goedkoopst is een camping met zwemmen in een vijver of meertje.
Onder een tientje moet zeker lukken.
 
Hallo kuurgast,

Het is zeker een uitdaging!
Ik dacht aan omgeving liberec? een beetje bij de grens..
Of de provincie daar onder, Pilzen.
Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Karlijn.
 

char

† In Memoriam
Dat is wel heeel kort dag om nog iets voor jullie te regelen!!...Maar ik ga mijn best doen!!..

Tsjesus,... tsjesus!!!.. Waar begin ik weer aan!!..

Als het niet lukt, dan moeten jullie niet boos worden, hoor!!..

Char.
 
haha, zeker kortdag!

't zou hartstikke fijn zijn als u ons komt helpen!!
Wij worden zeker niet boos hoor, haha!!..
Het is in ieder geval hartstikke fijn dat u moeite voor ons wilt doen...

Groetjes!
 
goedkope camping

Hoi Karlijn,

Is dit de soort camping wat je bedoelt?
Prijzen per nacht:
Caravan 55 Kc/± € 2,30
Tent 44 Kc/± € 1,85
Persoon 24 Kc/ ± € 1,-
Auto 24 Kc/± € 1,-
Douche 21 Kc (muntje)/± € 0,85

Camping ligt aan een meer, waarin gezwommen kan worden. Velký Vřešt'ov ligt 12 km vanaf Dvůr Králové, 25 km vanaf Hradec Králové.
 
Hallo Esther,

Bedankt voor je berichtje!
Dit is een goede goedkope camping! Het lijkt ons leuk!
Maar de site snap ik niet helemaal.. kan het adres daarvan niet vinden..
Maar dit is zeker de moeite waard!!!!

Groetjes!
 
Autocamp Ostrov in Mala Skala, aan het water is ook een goedkope camping. Zowel Tsjechen als Nederlanders.

Trouwens, de meeste autocamps zijn goedkoop.

Veel plezier in ieder geval!
 
Enkele weken geleden een paar dagen gekampeerd op de autokemping in Kostelec, betaalden voor zijn vieren, tent, auto, 215 kronen per nacht, dus minder dan die 10 Euro. Vond het een erg leuke kleine camping. Aan de ene kant de rivier de Orlice, vanaf de camping kun je kanos huren en aan de andere kant het openbare zwembad. Dichtbij verschillende kastelen, burchten etc.
 
Bovenaan