Goedkoop hotel/hostel in centrum Praag?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

thank you, dankzij jullie links heb ik een hotel geboekt. Maar aangezien ik voor 4 maanden in Tsjechie (litomysl) ben en zo af en toe eens een weekend naar Praag wil, sta ik nog steeds open voor een goede ervaring in een hotel in Praag...

Thanks!
gr HJ
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Waar ik zelf hele goede ervaringen mee heb is Airbnb (Airbed & Breakfast).

Op deze site bieden veelal particulieren een kamer aan (evt. met ontbijt) of een compleet appartement. In Praag heb ik er nog geen gebruik van gemaakt, maar wel elders. De site zit goed in elkaar, erg overzichtelijk en werkt wereldwijd. Een aanrader! (ook voor verhuurders, want aanmelden is gratis).
www.airbnb.com
 

kuurgast

Donateur
Feertje dat kan maar is niet verplicht.
Do I have to host someone first in order to surf?

No, CouchSurfing isn't a direct exchange of hosting for surfing. Instead, we ask all members to participate and add to the community in whichever way they enjoy most. People choose to host because they like the experience of meeting new people and sharing with them,
Zie de FAQ.
 
voor de planning van mijn treinvakantie door tsjechie, maak ik gebruik van google maps.cz om de pensions uit te zoeken. in de zoekregel typ ik de plaats en "BLIZKO PENSIONS". op de kaart verschijnt de plaats met veel rode punten. enkele punten zijn voorzien van de letters A,B,C, etc welke verwijzen naar een korte omschrijving aan de linkerkant van de pagina
 
Bovenaan