Gezocht: Nederlands-Tsjechische tolk omg. Trutnov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Nou, dat is noch al wat ! De gevraagde persoon moet dus het ambtenaaren-tsjechisch machtig zijn. Hebt Jij al een architekt die daar in de weg weet en de noodige konecties heeft ? Want dat is volgens mij ook noodzaakelijk.
 
Ja juist, en daar bij kan ik Je helaas niet helpen maar ik weet iemand die dat wat Jij voor hebt klaargespeeld heeft hoewel dat al een paar jaartjes geleeden is .
Mischien kan Jij met mevrouw "malmug" in verbinding treden. Zij was hier ooit op forum en woont enkele kilometers hier van ons vandaan. Volgens mij woont zij in haar huis noch steeds en het is niet verkocht of zo iets. "Malmug" komt uit Almelo.
 
Zij heeft het huis verkocht en is vertrokken en men weet niet waarheen of wil mij het niet zeggen.Maar ik vond het wel van haar erg knap: zieke man , overlijen van hem en aleen huis laaten bouwen met ales op en aan en dat zonder grondige taalkenis.
 
Beste Denis, mevrouw Hartmanova woont in Lisse en niet in de buurt van Trutmov zo als Je mocht ongaan zijn. De bouwlustigen hebben een tweetaalige bouwingineur of bouwopzichter noodig uit de buurt van Trutnov maar die zijn niet op dit forum te vinden. Eerder bij een architektenkantoor in Trutnov.
 
..... De bouwlustigen hebben een tweetaalige bouwingineur of bouwopzichter noodig uit de buurt van Trutnov maar die zijn niet op dit forum te vinden. Eerder bij een architektenkantoor in Trutnov.
Ik weet iemand die daar goed in thuis is, woont dicht bij mij, dus dicht bij trutnov ook, maar..... niet nederlandstalig, wel engelstalig, Een tweede maar.... de adviezen en het werk wat verzet wordt zal niet gratis zijn. Indien dit een optie is kan er contact met me opgenomen worden en zal ik kijken of die persoon daar tijd voor vrijmaken kan en wil.
 
Bovenaan