Gezocht leuke camping voor kinderen van 2 en 5 met andere nederlandse kinderen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Volgens mij is deze vraag wel vaker gesteld maar wij zoeken een camping die binnen een ruime dag te rijden is en waar het weer ook vaak goed voor een caravan of vouwwagen met 2 kinderen van 2 en 6 met speeltuin en wat nederlandse kinderen en eventueel een klein zwembadje of watertje waar je in kan zwemmen.
Oja ons budget is maximaal 18 euro per nacht.

ik ben benieuwd alvast bedankt
 
Goedenavond raymon,

Wij hebben met onze kinderen jaren gekampeerd op camping jiskra in Harrachov prachtig gelegen in het Reuzengebergte. Heerlijk wandelen in de bergen of met de stoeltjes lift omhoog, mountainbiken, het glasmuseum, gezellige plaats met leuke winkels,restaurants en barretjes en je kunt zo weer de camping op en de auto op de camping laten staan. Tegenover de camping staat een Norma supermarkt. S'avonds mag je voor je caravan/tent een mooi vuurtje maken. Er is ook een monkey park en een rodelbaan leuk voor de kinderen. In de zomermaanden organiseert Harrachov leuke muziek avonden en bierfeesten voor als je ervan houdt. En voor wat het budget betreft zit je aan deze prijs.
Ik wens jullie succes bij het kiezen van een leuke camping en wensen jullie een fijne vakantie.
http://www.eurocampings.net/nl/europa/tsjechie/liberec/jiskra-harrachov-camping-107219/
 
Beetje afhankelijk van waar je woont.
Met een caravan ga je al deze bovengenoemde campings niet halen zonder te overnachten dan wel 'snachts te rijden.
Of bedoel je dat misschien met een ruime dag?
Voor in CZ het je bij Cheb 2 aardige camping waar veel nederlanders komen.
Vanaf Utrecht zo'n 750 km.
 
Toch maar even reageren op vorige berichtje:
wij rijden rustig en houden ons aan de snelheid wat mag, met de nodige pauze`s en we doen er 11 uur over met de caravan.
Zonder caravan rijden we er 9 uur over om in Doni-Lanov te komen.
Het is 820 km.
 
Inderdaad! Het ligt er maar net aan hoe lang je achter het stuur wilt zitten, waar je in Nederland vandaan moet komen en waar je in Tsjechië naartoe wilt gaan. Het grootste deel van Tsjechië is juist gemakkelijk te doen binnen 1 dag, ook met caravan!
 
goeiemiddag allemaal,
vanuit nederland naar tsjechie moeten wij 930 km afleggen , dit doen wij met de caravan in 12,5 uur
ik moet zeggen wij rijden altijd samen , dus de motor draait, we vertrekken altijd rond een uur of 5 zeg 6
dan ben je savonds op een goed tijdstip op de camping, ja wij houden heel erg van autorijden , dus dat is voor ons geen punt, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die er tegen op zien , ja dan moet je die dag toch door zien te komen
 
Bovenaan