Gezocht: droomcamping

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie weet het adres van onze droomcamping?
Hij heeft een zwembad voor de kinderen, een riviertje, meer voor de honden, ruime plaatsen met wat schaduw, mooi sanitair (geen douchegordijntjes of gezamelijke douche), mooi gebied liefst bergachtig om te wandelen, leuk dorpje op loopafstand, beheerders die engels of duits kunnen spreken, een trampoline zou het voor de kinderen helemaal af maken.
Alvast bedankt.
 
Misschien is [URL="http://www.tsjechie.net/board/f20/camping-2000-januv-dul-liberec-410.html]camping 2000[/URL] iets voor jullie:
-zwembad
-achter op de camping ruime plaatsen
-een bos met grote vijver op loopafstand voor de honden
-dorpje wel op loopafstand maar niet echt vlakbij, met de fiets makkelijker.

De camping ligt in Januv Dul, in Noord Bohemen.

De eigenaars zijn Nederlanders en er komen hoofdzakelijk Nederlanders op die camping.
 
wij hebben wel douche gordijnen, voor de rest kan je dromen. we hebben een zwembad een rivier en drie kilometer bij ons vandaan een meer.
overigens ook mijn schoonzusje is tollerfan zij heeft namelijk een kennel waar dit ras gefokt wordt.
 
Gevonden

We zijn er uit. We gaan ons eerst een tijdje verstoppen in de middle of nowhere, in het Tsjechisch: Baldovec. Vervolgens keren we terug naar de bewoonde wereld en gaan we op Sport Kemp Skalice in Slapy staan om samen met een hele club bevriende gezinnen de inwoners van Praag over Jezus te vertellen.:party!:
Lijkt dit je ook wat? Heb je een gezin, zijn jullie christen en lijkt het je ook geweldig om met je gezin op zendingsreis te gaan? Kijk dan op de website van AIA, de overkoepelende organisatie en reageer even op dit bericht. Dan neem ik contact met je op.
 
In het Tsjechisch??
Ik weet dat er al jaren een afdeling zit van het Leger des Heils, dus het lijkt mij wat overbodig om dit te doen, maar ja, dat is alleen maar mijn mening!! :confused:
 
Bovenaan