Gezocht: camping met zwembad

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Re: Vakantiepark(je) of camping met zwembad

wat jij zoekt zoek ik ook alleen voor 6personen
wij zaten nu in een klein parkje 5 huisjes en een zwembad

via interhome huisje was slecht zwembad en restaurant op het park goed

maar service voor oplossen van problemn nee,dat is niet gelukt
terwijl op de fotos het huis er prachtig uitzag en aan de buitenkant ook prachtig , maar niet van binnen

ik zoek dus ook iets met een zwembad erbij at daar waren de kids heel de dag zoet mee
ik wil graag naar bohemen ik hoop ookop reacties

vind bij de verschillende organisaties niet echt wat ik zoek
en als ik wat zie is het niet te betalen en vaak voor bv 10 personen of meer
 
Re: Vakantiepark(je) of camping met zwembad

Ben ik met je eens, Corrie. Er zijn (in meerderheid) mensen met goede ervaringen en een enkeling die Jubo betitelt als knoeiers waarvan hij nog geld tegoed heeft. Moeilijk om te beoordelen wie er gelijk heeft.
De waarheid zal wel weer in het midden liggen.
wink.gif
 
Re: Vakantiepark(je) of camping met zwembad

goedemorgen allemaal,

Weet je waarom een zwembad voor ons ook zo belangrijk is. Onze dochter durft niet in meertjes te zwemmen en ikzelf ben ook niet zo'n held als ik geen bodem zie! erg he
Leuk om ook eens ervaringen van andere mensen te lezen over juboreizen wij waren altijd erg tevreden. Dit jaar via uphill was niet zo best.

groetjes weer
 
Re: Vakantiepark(je) of camping met zwembad

Wij gaan meestal ook in een huisje met het liefst eigen sanitair.
Wij boeken meestal rechtstreeks via internet.
Autocamp Pavlovice in Liberec
Baldovec
Eurocamp Besiny
Autokempink Nove mestecko
Kamp Karolina
Deze huisjes zijn echter niet te vergelijken met de huisjes van Landal Green Parks
 
Re: Camping met zwembad en speeltuin gezocht

Hoi brosiet,
Op camping Valek bij Chrustenice (zie ook elders in dit forum) is een groot zwembad en een kleine speeltuin. Ik weet niet of het voor jou een rol speelt, maar voor kinderen tot zes jaar hoef je niet te betalen!
Er zijn ook veel kinderen van diverse leeftijden op de camping, het is meer een gezinscamping.
Er wordt op de camping Duits en Engels gesproken en ook in het Nederlands kan je geholpen worden. De meeste gasten (ong. 95%) zijn Nederlanders.

Hopelijk heb ik je met dit bericht plezier gedaan.

Groetjes Hugo
smiley20.gif
aangenaam.gif
 
Re: Camping met zwembad en speeltuin gezocht

Ga gerust NIET naar Dolce Vita!!
Is zeker geen camping voor kleintjes.
Wij komen net terug van een vakantie op die camping maar het is er vreselijk.
Geen gelegenheid om de kleintjes te kunnen wassen of in bad te doen.
1 Wasmachine voor de hele camping, die niet meer goed opwarmt, alleen een lang progamma kan draaien. Er wordt verschrikkelijk schoon gemaakt. Zeg maar: Niet schoongemaakt.
En er is alleen vlak bij het water een speeltuin die niet geschikt is voor kleintjes.
Het water zou ik daar ook niet aan raden voor kleintjes. Aangezien er grote stoeptegels gelegd zijn in dat gedeelte, maar die spekglad zijn en het er al heel snel te diep is.
Er is alleen maar een klein draadje gespannen en voor de kleintjes daar zijn zijn ze al verdrinken.
Nee, geen aanrader die Dolce Vita!
 
Re: Camping met zwembad en speeltuin gezocht

Jpder ik sluit me helemaal aan bij jouw mening over Dolce Vita. Wij waren er in 1997 en toen was het ook al vreselijk, zie dat er niet veel of eigenlijk helemaal geen verandering in is gekomen.
 
Re: Camping met zwembad en speeltuin gezocht

Hoi,

Wij zijn aan het kijken of camping Bojkovice iets voor ons is.
Wij hebben 3 kinderen van 6-9-12 jaar en deze camping heeft mooie chalets,
zwembad etc.

groetjes marjolein
 
camping mét zwembad

Omdat onze dochter allergisch is voor natuurwater, zoeken wij een camping met een zwembad in Tsjechië. Liefst in het westen of zuiden. Noorden of oosten niet i.v.m. het weer en de afstand. Wie weet een leuke, liefst rustige camping? :?:
 

spookycat

† In Memoriam
Hallo Henry,welkom op het forum
Er zijn wel meer campings met zwembad in cz als je de zoekfunktie gebruikt kom je er wel
Wij hadden het voorig jaar reuze naar onze zin in lodin bij nechanice
Een kleine rustige heeeeeeeeel nette nieuwe camping,zwembad complex vlak ernaast,wel appart te betalen,50kronen voor een hele dag
Zijn er nog vragen hoor ik het wel
Hier de website
www.nechanicko.cz/camplodin
www.camp-milovice.cz is daar ook in de buurt met zwembad
 
camping met een zwembad

Beste Henry,
Probeer eens Tom's camping.:D :D :D
Hetwordt dit jaar de derde keer dat we hier naartoe gaan.
Kleine camping met 5 staanplaatsen en een pension. Heel rustig rondom in de natuur.
Er is een zwembad aanwezig en alles is goed verzorgd.
Je kunt bij Tomas ook eten, hij was kok. De omgeving is er prachtig, jullie zullen je niet vervelen.
Kijk op, http://www.tschechien-ferien.de/tomscamping/
Met groet, vlinder
 
camping met zwembad/meer + jeugd

Hallo allemaal,

Van de zomer ga ik (17) met mijn broertje (11) en ouders naar Tsjechië. We hebben nog niets geboekt. De camping moet een beetje aan onze wensen voldoen. Mijn ouders willen graag een camping met ruime, beschutte plaatsen. Er moet ook een zwembad zijn of een meer, zodat mijn broertje en ik ons kunnen vermaken. Ook zou ik het liefst andere jongeren ontmoeten op de camping..

We zijn twee jaar geleden ook in Tsjechië geweest, o.a. op camping Oase, maar we willen meer zien van het land.

Heeft iemand goede tips? Misschien gaat u zelf dit jaar naar Tsjechië met kinderen rond 17 jaar..

Ik hoor het graag,
Groetjes Rosa
 
Bovenaan